תהנו מהפרק מתוקים XD
~~~נדב רטן כשגילה שאופל לא נמצאת , וצעק בתסכול כשגילה שתחזור רק בעוד שבוע. הוא היה בשירותים בקומה הראשונה של הריליקיה ועמד מול המראה, הדלת לא הייתה סגורה עד הסוף. וכשיש דלת לא סגורה עד הסוף, זה אומר שאפשר להיכנס נכון? נדב התרתח כשילד בשם לואי נכנס לשם וסגר אחריהם את הדלת. הוא הזדקף והדחף שלו לסטור לאותו הילד נגנז כשהוא הבין שני דברים.
הראשון הוא שלואי ממש לא מתכוון לאנוס אותו. (לנדב לא הייתה בעיה עם זה, רק הוא העדיף לחכות שיצטבר אצלו קצת יותר זרע, רק לפני פחות משלושה הוא גמר בזכות העבודה של ברק בדיוק בחדר השירותים הזה.)
הדבר השני היה שלואי רוצה לעזור לו. כמה פעמים כבר קורה שמישהו נכנס לשירותים ומתחיל לצעוק בתסכול. את האמת? בריליקיה זה קרה הרבה, אדם ודאיה תמיד ניסו לעזור כשבסופו של דבר יצא שאו לואי או יהל הם אלו שהביאו את השקט. נדב תמיד כינה אותם בראשו "הפסיכולוגים."
אז כרגע הפסיכולוג ישב על האסלה הסגורה, הידק את משקפיו הכסופות העגולות שהחלו להחליק במורד אפו והעביר את יד בשיער חום חלק. אחר כך הרים אליו את עיניו החומות הפשטות וכחכח בגרונו. "מה קרה?"
נדב נאנח. "אתה יודע מי זו אופל?"
"הבלונדה המתולתלת שהגיעה בשישי?"
"בדיוק."
"בערך. איפה היא עכשיו?"
נדב נאנח. "זה בדיוק הקטע, היא הלכה לשבוע של המבחן בריליקיה בדישט."
"איזו אחת?"
"דרום."
לואי נזכר בביקור בריליקיית הדרום. איך מירה פלרטטה עם יהל מול עיניו ללא בושה, איך כולם שם נושאים מבטם אליה בהערצה. כשלואי אמר לאדם שהוא שונא אותה, אדם אמר שהיא בנאדם מיוחד שצריכים ללמוד להכיר.
"פאק." לואי מלמל.
"לא שזה משנה." נדב הפטיר.
"זה מאוד משנה."
"למה?"
לואי התעסק בקרע בג'ינס שלו תוך כדי שדיבר. "בריליקיית המרכז פחות קשה, פחות מאתגר, אבל בדרום, אצל מירה. יש את מירה, והיא...טוב היא יכולה להעביר צד המון אנשים, נשים ו-"
"אני די חושב שאופל לסבית." קטע אותו נדב ושילב את ידו על חזהו, לואי סיפק לו עוד סיבה לדאגה אבל הוא לא רצה להראות לו מה היא.
"למה?"
"היא התחילה עם לימור."
לואי שתק לכמה שניות ואז הנהן. "אני חושב דווקא מתאים לה להיות פאן, הכל מהכל."
נדב בהה בו, הוא צודק? "לי היא נראית ממש לסבית ."
"עוד נראה." לואי קם ממושב האסלה. "ובכל זאת? הספקת להתאהב בה."
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...