פרק 33 ושמו: she will be loved

89 7 8
                                    

"טוב תקשיבו גייז." אופל הגיחה מפתח הריליקיה והתקרבה אל נדב וברק. "אני קופצת לריליקיה בדישט, לדבר קצת עם באר." האמת היא שאופל  התגעגעה למירה ורצתה לבקר גם אותה על הדרך.

"בסדר." נדב אמר וחיבק אותה. "אנחנו נוסעים לביפורט."

"אתם נוסעים לביפורט?"

נדב פזל אל ברק, שאהב את התוכנית החדשה. "כן."

"ניפגש בערב, או מחר, נראה כבר." נדב התנתק ממנה והיא חייכה, נופפה להם לשלום ונעלמה במעלה שדרות פרדי מרקורי.

"אנחנו נוסעים לביפורט?" ברק שאל.

נדב חייך. "אמרת שאתה מוכן לצאת איתי."

"הו זה דייט." שחור העיניים הבין.

"כן."

"טוב."

"שנלך?" נדב הציע. הם הלכו לכיוון תחנת האוטובוס כשלפתע הטלפון של נדב צלצל והוא מיהר לענות לאמו. "מה את צריכה?"

"אני בדרך הביתה, רציתי לשאול מתי אתה בא."

"אני עכשיו יוצא משדרות פרדי, ואני לא חוזר בקרוב."

"אני ממש קרוב, חכה על הכביש הראשי אני אאסוף אותך."

"אני לא לבד."

"בסדר."

נדב ניתק וחייך אל הנער שעמד לצידו, סמוק. 

כשהגיעו לכביש הראשי, הם חיכו כשתי דקות עד שאמו של נדב הופיעה ברכב היוקרתי המוכר. ברק התיישב מאחורה ונדב ליד אמו שבחנה את ברק דרך המראה.

"היי ילד."

"אני נוסע לביפורט, אני אחזור בערב, יש מצב לקחת את הרכב?"

"בטח. בביפורט, זה משהו שקשור לריליקיה וזה?"

נדב צחקק. "לא. רק דייט."

"בן כמה אתה?" אמו של נדב פנתה אל ברק דרך מבטים במראה. 

הוא החליט שהוא מחבב את האישה הזו, וענה לה בניחוחות; "שש עשרה."

"מישהו שקטן ממך, זה יהיה חוקי רק עוד שנה." אמרה לבנה שגלגל את עיניו. "תחנך אותו." הורתה לברק שחייך לעצמו.

"די אמא."

"אני צוחקת."

הם הגיעו לחניית ביתו של נדב שיצא עם אמו מהרכב. הוא נשק לשתי לחייה ואז התיישב במושב הנהג. היא נופפה לו ונכנסה אל הבית בצעד בוטח, לשניה ברק היה בטוח שמה שגורם לה ללכת כל כך יפה זו העובדה שהיא עם עקבים, ואז הוא הבין שהיא סתם נועלת מגפונים אופנתיים עם עקב לא גבוה מאוד.

"אתה עובר לקדימה?" נדב שאל אותו.

"כ-כן." ברק מיהר לצאת מהרכב, טרק את הדלת בעדינות ואז התיישב לצד נדב. הוא הניח את תיקו הקטן בין רגליו וחגר את חגורת הבטיחות.

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now