Hoofdstuk 4

437 43 5
                                    

"Aahhrgghhh ik word echt gek van dit boek" zucht ik. Ik probeer nu voor de vijfhonderdduizendmiljardste keer dit stukje uit het boek te ontcijferen. Ik ben er achter gekomen dat op deze bladzijde allemaal normale letters staan. Alleen staan ze omgekeerd, moet je van rechts naar links lezen en staan de spaties niet goed. Ik ben al best ver. Ik heb alles opgeschreven wat ik tot nu toe weet. Ik schrijf alle letters achter elkaar, zonder spaties te gebruiken. Dan ga ik de spaties aangeven en dan schrijf ik het hele stuk overnieuw om het geheel met spaties te kunnen lezen.

Ik ben al best ver want ik hoef nog maar een klein aantal regels, maar dit gaat zeker nog een uur duren. "Morgen dan maar verder" zucht ik. Ik doe mijn kladblok dicht en leg het samen met het boek op een veilige plaats. Mijn arm slaapt, simpelweg om het feit dat ik al de hele tijd er op steun. Het is al redelijk laat in de avond en ik besluit om te gaan slapen.

Ik trek mijn pyjama aan en ga tandenpoetsen. Zodra ik in bed lig krijg ik in een keer enorm erge hoofdpijn. Ik kronkel van de pijn en geef zo af en toe een kreun. Mijn ouders zijn wakker geworden en staan ongerust naast mijn bed, te kijken hoe ik lig te kronkelen. Mijn ouders proberen me gerust te stellen maar het helpt niet. De hoofdpijn is na een lange tijd iets afgenomen en ik begin zachtjes te huilen. Ik heb nog nooit zulke erge pijn gehad. Het was niet alleen de fysieke pijn maar ook de mentale. Het voelde alsof er iets in mij was afgebroken.

-------------------------------------------------------------

Beetje kort hoofdstuk, sorryyy.

Dit is mijn eerste boek dus ik weet niet of het zo heel goed is. Het is VAKANTIEEEEEE! Dat betekend meer updates (als het goed is). Hope you enjoy xx.

~vote~comment~share~

The other sideWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu