'Wat een dag, wat een dag.' Zucht Chase. Ik leer zo hard met trainen dat ik hem nu na een week of twee trainen al helemaal inmaak. Ookal is hij nogsteeds sterker en groter. Ik leer veel handige trucjes en maak daar ook optimaal gebruik van. ' Nog één keer? ' Vraag ik. Chase stemt in. Daar gaan we weer, we staan tegenover elkaar met onze stokken in de aanslag. Chase valt aan maar met een simpele zwaai van mijn stok ligt hij op zijn rug. 'Komop watje! Sta op!' Zeg ik hem. Hij staat op en gaat direct weer in de aanval. Die ik natuurlijk weer gemakkelijk ontwijk. Met als gevolg dat Chase weer op de grond ligt.
'Wat is een watje?' Vraagt Chase aan mij als we uitgevochten zijn en lekker buiten op het bankje zitten. Ik begin te lachen, hij kent dat woord natuurlijk niet. 'Een watje is iemand die niet veel aankan, een beetje een lafaard. We gebruiken het om iemand te plagen en een beetje uit te dagen.
'Kinders, eten is klaar!' Roept Holran door het raampje naar ons. We snellen naar binnen en gaan hongerig aan tafel zitten. We eten konijn, een mooi groot vers dier dat we vanmiddag hebben gevangen. Daarbij eten we wat planten die veel vitamines bevatten. 'Holran?' Begin ik een gesprek na een tijdje stil te zijn geweest. 'Waarvoor dient dit kettinkje? Ik heb het samen met dat boek van zo'n vreemde man op de markt gekregen.' Holran begint te lachen. ' Het spijt me Kim ik dacht dat je het door zou hebben gehad, maar die vreemde man was ik. Zoals je weet heb ik je beschermd maar ik heb je ook hierheen geleid, om te vechten tegen Maraon. Dat kettinkje is eigendom van jou, de prinses. Het staat voor moed, hoop, liefde en vertrouwen. De belangrijkste dingen in dit land, de dingen die jij als prinses aan het volk moet schenken. Maar dit kettinkje geeft deze eigenschappen ook aan jou. Je zal het nodig hebben tijdens dit gevecht tegen Maraon. Ik denk dat jullie zo snel mogelijk moeten vertrekken, ik heb jullie alles geleerd wat ik weet in een erg korte tijd. Het enige wat jullie moeten doen is blijven oefenen, die mensen die voor Maraon vechten zijn niet niks. Bereid je voor op oorlog.'
---------------------------------
Heeii lieve lezers,
Helaas. Slecht nieuws.
Ik ben vorige week donderdag geopereerd en ben te moe om veel te schrijven. Ik heb voor jullie even snel een kort hoofdstukje geschreven om jullie niet langer in spanning te laten zitten. Ik neem nu een korte pauze. Ik ben erg moe door de operatie maar het is binnenkort waarschijnlijk wel weer beter.
Veel liefs xx mijPs. Vergeet niet een reactie achter te laten van wat je er van vind. En voten en delen is natuurlijk ook welkom ♡♡ ;).
JE LEEST
The other side
FantasyDe tijd dringt. Het kwaad begint te overheersen. Heeft ze genoeg vertrouwen in zichzelf, maar ook in haar vrienden om dit te overleven? En hoe zit het met haar ouders? Zullen die ooit nog terug komen? Zal zij degene zijn die Alandor kan redden? [Boe...