(Jungkook)
Bayan Tidy'nin gidişinin ardından Yu Jin'in kendisine gelmesini bekliyorduk fakat durum hiç de sandığımız gibi gelişmemiş, yerine Komiser Jae Rim gelmişti.
Aslına bakılırsa Bayan Tidy her ne kadar temizlik hastası olsa da eline temizlik bezi verince mutlu oluyor bir şekilde zapt edilebiliyordu fakat aynı şeyi Komiser Jae Rim için söylemek imkansızdı. Mutlaka etrafta bir suçlu arıyor, birilerini karakola götürmek için can atıyordu.
''Jungkook, karakola gideceğim. Senin şu kız kardeşine kötü davranan herif vardı ya, geçen ifadesini alamadığım.''
''Taehyung mu?''diye sorduğumda başını abartılı bir şekilde salladı.
''Onun yerini söyle de alalım merkeze.''
Derin bir iç geçirerek bakışlarımı Jin Hyung'a yönelttiğimde beni onaylar bir şekilde başını salladı. Belli ki bunu uygulamamı istiyordu.
''Taehyung'u sizin ekipten birileri almışlar zaten merkeze. İsterseniz biz direk merkeze geçelim.''
Şaşkın bakışlarımı Jin Hyung'a yönelttim. Bir planı olacağını hiç düşünmemiştim.
Anahtarları alıp arabaya geçecekken Bayan Kim'i durdurdum.
''Siz burada kalın isterseniz.''
''Ben de geleceğim Jungkook.''
Bayan Kim ısrarcı görününce üstelemedim. Onun da yıpranmasını istemiyordum fakat o da olaylara uzak kalmak istememekte haklıydı. Söyleyebileceğim bir şey yoktu.
......
Kısa süren yolculuğumuzun ardından karakola geçtiğimizde Komiser Jae Rim'i tanıyan polisler tedirgin bir şekilde selam verdi.
Daha önce defalarca buraya geldiğinden Komiser Jae Rim karakterini neredeyse herkes tanıyordu. Garipsemiyorlardı fakat kendisinden bıktıkları da ortadaydı.
Bayan Kim yanımda dururken Jin Hyung komiserlerden birinin yanına gitti. Onlar bir şeyler konuşmaya başlarken ben Komiser Jae Rim'i zapt etmeye çalışmam gerektiğini düşündüm.
''Taehyung, birime getirildi mi?''
Polis memuru bana doğru döndüğünde onaylaması adına usulca başımı salladım. O da bana uyum sağlayarak bu durumu onayladı.
''Evet, kendisini sorguluyoruz.''
''Sorguya ben de katılacağım.''
''Olmaz.''
Komsier Jae Rim kalkık kaşları eşliğinde bana döndüğünde bir şeyler uydurmam gerektiğini düşündüm.
''Neden olmaz?''
''Çünkü...'' diye başladım fakat devamını getiremedim ve bunun üzerine imdadıma yetişen Jin Hyung konuşmaya atıldı.
''Çünkü tanışmanız gereken önemli biri var komiserim.''
Ben merakla kim olduğunu sorgularken, bekleme odasına alınmamız hakkında bir şeyler söylendi.
Bayan Kim, Jin Hyung, Komiser Jae Rim ve ben ağır adımlarla bize söylenen odaya geçtiğimizde en az Komiser Jae Rim kadar meraklıydım.
Yelkovanın akrebi kovaladığı her anı duvar saatinden gözlemlemeye koyuldum.
Bayan Tidy karakterinin henüz yok olup olmadığından emin değildim. Her şeyin bir an önce Yu Jin için en iyi hale gelmesini, herkes gibi normal bir hayat sürdürmesini en çok ben istiyordum. Ama bir yandan da karakterlere de fazla mı yükleniyoruz, yanlış mı yapıyoruz diye düşünüyordum. Bayan Tidy karakterinin tamamen yok olduğundan emin olmadan ikinci bir karakter için çaba göstermenin, Yu Jin'in bedenine ağır gelip gelmeyeceği de beni endişelendiriyordu. Yine de her şeyin en doğrusunu bildiğini düşündüğüm Jin Hyung'a güvenmeyi tercih ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold ❧ Jk
FanfictionElimi kendine doğru yavaşça çekerek dudaklarını avuç içime bastırdı. Bir müddet avucumda hissettiğim yumuşak baskı içimin titremesine sebep oldu. Elimi daha sıkı tutup aramızdaki boşluğa indirirken bakışlarını benimkilere odakladı. Öyle içten bakıy...