(Jungkook)
Okul bahçesinde ellerimizde karton bardaklardaki kahvemizi yudumluyorduk. Yaklaşmakta olan ve sert geçeceğini düşündüğüm kış daha şimdiden etkisini göstermeye başlamıştı.
''Herkes buradaymış.''
Taehyung gülümseyerek yanımıza ulaştığında Yoongi Hyung'un yüzünde çarpık bir gülümseyiş oluştu. Bu planını şimdiden uygulayacağını gösteriyordu.
''Dersin bitti mi senin de?''
Taehyung başını belli belirsiz sallayarak tahta masanın üzerinde duran tepsiden bir kahve de kendine aldı.
Bugün ders boyunca Eun Mi'nin bakışlarını üzerimde hissettiğim olmuştu fakat ona bakmaya cesaret edememiştim. Dersten çıktığında göz göze gelmeyi başarıp belki bir şeyler konuşmak ister diye beklemiştim fakat yanımdan sessizce geçerek amfiyi terk etmişti. Bu diyalog kurmadığımız üçüncü gündü.
''Mi Cha ile konuşuyor musunuz?''
Taehyung, Yoongi Hyung'un sorusuna karşılık iç çekti.
''İki kez dışarı çıkmayı teklif ettim fakat kabul etmedi. Sanırım beni görmek istemiyor.''
Hoseok Hyung dudaklarını birbirine bastırınca onu dürttüm bir şey belli etmemesi gerekiyordu.
''Seni aklından hemen çıkarmasını bekleme Taehyung. Üstelik sen de biraz mesafeli davranmak istediğini söylemişsin.''
Namjoon Hyung'a karşılık Taehyung omuz silkti.
''Yalnızca ona karşı daha dikkatli davranacağımı söyledim. Tamamen görüşmemek de neyin nesi?''
Yoongi Hyung lafa atıldı. Sanki böyle bir cümle kurmasını bekliyor gibiydi.
''Böyle daha kolay unutacaktır. Hatta hayatında birisi olursa Taehyung'u tamamen unutabilir.''
Yoongi Hyung ortaya yeni bir fikir atıyormuşçasına bizim onayımızı beklediğinde hepimiz birden bu fikrin oldukça mantıklı olduğuna dair bir şeyler söyledik. Halbuki yaptıklarımızın hepsi planlıydı.
Taehyung'un yüz ifadesi değişip sorgularcasına kaşlarını havalandırdığında doğru yolda olduğumuza kanaat getirmeye başladım.
''MiMi'nin hayatına birini almak istediğini düşünmüyorum.''
Taehyung soğuk bir ses tonuyla bir şeyler söylediğinde ona karşı çıktım.
''Mi Cha'ya sormadan bilemeyiz bunu.''
''Jungkook bizim basketbol takımından Minho'yu tanıyorsun değil mi?''
Usulca başımı salladım. Yoongi Hyung işte şimdi asıl bombayı patlatacaktı.
''Mi Cha'dan uzun zamandır hoşlanıyor. Tanışmalarına yardım etsek mi sence? Kararı yine Mi Cha verir.''
Taehyung da Minho'nun Mi Cha'dan hoşlandığını çok iyi biliyordu. Gerçekçi olsun diye Mi Cha'dan uzun zamandır hoşlanan Minho'yu bir miktar oyuna getirecek olabilirdik fakat böylesi daha mantıklıydı.
Taehyung gözlerini devirip alt dudağını dişlerinin arasında sıkıştırdı. Sinirlenmiş miydi? Öyleyse bu beni mutlu edecekti.
......
Yaklaşık yarım saattir televizyonda zap yapmaya devam ediyordum. Eve geldiğimden beri Eun Mi ile ilgili düşüncelerim yine beni ele geçirmişti ve bunu önlemek adına kanaldan kanala atlıyordum. Bir şey izlediğim söylenemezdi yalnızca düşüncelerimi susturmak adına izlediğim bir yoldu fakat aklım onda kalıyordu işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold ❧ Jk
أدب الهواةElimi kendine doğru yavaşça çekerek dudaklarını avuç içime bastırdı. Bir müddet avucumda hissettiğim yumuşak baskı içimin titremesine sebep oldu. Elimi daha sıkı tutup aramızdaki boşluğa indirirken bakışlarını benimkilere odakladı. Öyle içten bakıy...