(Jungkook)
Eun Mi ile yoğun geçen bir sınav haftasının ardından yorgun düşmüştük buna rağmen Bayan Lee'nin bize dinlenmeye fırsat tanımaması ile birlikte nişan hazırlıklarına da başlamıştık.
Nişanlanacağımız haberi çok çabuk yayılıyordu ve ben ne Jin Hyung'a ne de Bayan Kim'e bu durumdan bahsetmemiştim.
Eun Mi'nin psikolojik durumunu herhangi bir şeyin tetiklemesine istemediğimizden henüz ona gerçeklerden bahsetmemiştik. Bunun için en uygun zamanı beklemeliydik.
Jin Hyung, Eun Mi'nin kız kardeşi olduğunu öğrencisinden beri beni ona fazla yaklaşmamam konusunda uyarmıştı. Aynı evde yaşıyorken birbirimizden en az bir metre uzak durmamız gerektiği ile ilgili bir şeyler söylemişti fakat bunu dikkate alacağımı sanıyorsa yanılıyordu.
"Jungkook bana yardım eder misin?"
Odadan seslenen Eun Mi'nin yanına gittiğimde elindeki maşayı bana doğru uzattı.
"Arkadaki saçlarımı yapamıyorum."
Gülerek elindeki maşayı aldığımda bana kısaca tarif etmeye başladı.
"Saçlarımdan bir tutam alıp maşanın etrafına dola ve birkaç saniye bekle. Yeterince beklediğinden emin olduktan sonra saçlarımı serbest bırak."
Onu dikkatle dinleyip yumuşacık saçlarından bir tutam aldım.
"Önce alttakilerden başla."
Uyarısını dikkate alıp saçlarının üst kısmını topladım.
"Bu kısmi tut bakalım."
Eun Mi topladığım saç tutamını tek eliyle tuttuğunda altta kalan saç tutamını alıp maşaya doladım birkaç saniye beklettikten sonra ise ucunu bırakıp saçlarının salınmasını izledim.
Bütün tutamlara aynı işlemi uyguladıktan sonra Eun Mi teşekkür edip saçlarımı taradı ve yaptığımız bukleleri bozdu.
"Neden bozuyorsun? Boşuna mı yaptık şimdi bütün bunları?"
Eun Mi isyankar sesime karşı kıpırdayıp bana doğru döndü.
"Tarayınca doğal bir görünüm oluşuyor. Asıl yapmak istediğim şey şu dalgası gibi görünmesiydi."
Kaşlarımı havalandırıp saçlarına göz gezdirdim. Sanırım gerçekten böyle daha güzel görünüyordu. Kadınların işlerine akıl erdirmek oldukça zordu.
"Hadi çık şimdi üzerimi giyineceğim."
Eun Mi beni iteleyip kapıyı da ardımdan kapattı. Ben ise ağır adımlarla tekli koltuğa yerleşip beklemeye koyuldum.
......
El ele tutuşmuş, tasarım konusunda ünlenmiş mağazaların önünde ilerliyorduk.
''Şuraya bakalım mı?''
Büyük bir mağazanın önünde, Eun Mi'nin bakışları vitrindeki lacivert elbiseye takılmıştı. Adımlarımı mağazaya yönlendirirken, Eun Mi'yi elbisenin içinde hayal ettim. Kesinlikle ona çok yakışacağından emindim.
Bizi kapıda karşılayan görevlilerden birisi gülümseyerek içeri yönlendirdi ve hemen ardından nasıl bir şey baktığımıza dair sorular sormaya başladı.
''Vitrindeki lacivert elbiseyi denemek istiyorum.''
''Bedeninizi öğrenebilir miyim?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold ❧ Jk
FanficElimi kendine doğru yavaşça çekerek dudaklarını avuç içime bastırdı. Bir müddet avucumda hissettiğim yumuşak baskı içimin titremesine sebep oldu. Elimi daha sıkı tutup aramızdaki boşluğa indirirken bakışlarını benimkilere odakladı. Öyle içten bakıy...