Pohled Tonyho
Po pěti hodiná jsem dorazil do Malibu. Je sedm hodin. Ze základny jsem vyrazil ve dvě hodiny. Vystoupil jsem a šel dovnitř. Šel jsem rovnou dolu do pracovny. "Šéfe volá vám plukovník Rhodes" ozval se hlas Friday. "Řekni že spím a hlavně neříkej nic o Malibu" řekl jsem. "Dobře" řekla. Sedl jsem si za stůl. Zapnul jsem počítač. Na tapetě mám Amelii. Ani nevím kdy jsem si to nastavil. "Prý vám mám vyřídit ať mu v nejbližší době zavoláte" řekla. "Děkuju" řekl jsem. "Nemáte zaco" řekla. Přišla mi zpráva na mobil.
Od koho:Samantha
Pro koho: Tony
Ahoj Tony, co se děje? Proč si tak najednou odjel? Prosím zavolej mi až si to přečteš.
Promiň ale nezavolám ti. Chci být sám. Odložil jsem ho. Vzpoměl jsem si na ten sen. Bolí mě srdce. Zase jsem se nemohl nadechnout. Spadnul jsem na zem. Nemůžu dýchat. Jako bych měl měl na hrudi velký kámen. Chytl jsem se za hruď. Stekla mi slza. Po chvíly to přestalo. "Šéfe nemám někomu zavolat" řekla Friday. "Ne Friday, nechci aby mě takhle viděly" řekl jsem. "Ale......" nestihla to doříct protože jsem jí skočil do řeči. "Ne a to je moje poslední slova" řekl jsem. Spět jsem si sedl a začal pracovat......
****************************
O několik dní později
Pohled Starka
Už je to několik dní co jsem odjel. Nepočítam je. Pořád mi volají nebo píšou. Vždy když mi volají tak mi nechají hlasovou zprávu. A to bylo vše. Panický záchvat jsem měl asi 4. Nelepší se to. Mám ho vždy když myslím na ní. Nebo když se vzbudím. Takže teď nespim a snažim se na ní nemyslet. Ale bohužel to nejde. Chybí mi. Je toho prostě na mě moc. Z mého myšlení mě vzbudil něčí hlas. "Šéfe nahoře čeká plukovník Rhodes" řekla Friday. "Co" nechápal jsem. "Prý máte okamžitě naklustat nahoru" řekla. Ne nesmí mě takhle vidět. Nesmí vidět že jsem takhle skončil. Rychle jsen vstal jsem. Udělalo se mi špatně. Zatmělo se mi před oči. Cítil jsem jak jsem spadnul na zem. "Tony" uslyšel jsem něčí hlas než byla tma.....
Pohled Rhodese
Fridey mi řekla že je Tony dole a že se mu udělalo špatně. Šel jsem dolu. Naťukal jsem heslo. Všimnul jsem si Tonyhu. Najednou se mu zavřely oči a jeho tělo se začalo řítit k zemi. "Tony" křikl jsem. Běžel jsem kněm. Bohužel jsem ho nestihl chytit. Navíc se praštil o stůl do hlavy. "Pane mám zavolat sanitku" zeptala se mě Friday. "Samozdřemě" řekl jsem. Vzal jsem ho do náručí a vynesl nahoru. Nesmusí to tu vidět. "Tony vydrž" řekl jsem. Sanitka přijela asi po 10 minutách. Odvazly si ho. Já automaticky jel zanima...........
ČTEŠ
Avengers- Leben für leben 2
FanfictionTady je pokračovaní příběhu Avengers-Katherine Amelie Rogers. Ale upozorňuju nejdřív si přečtěte první díl.