28.Kapitola "Můžu mít otázku?"

75 2 0
                                    

O týden a půl později
Otevřela jsem oči a párkrát zamrkala. Jsem v nějakém pokoji. Promnula jsem si oči. "Amelie" ozval se něčí hlas. Podívala jsem se vedle sebe. Je tam T'challa. "T'challo co se stalo" zeptala jsem se ho. "Ty si to nepamatuješ" zeptal se mě. "Já si naposled pamatují jak jsem někam jela pak to mám celý zamlžený" odpověděla jsem mu. "Víš já jsem tě našel jak jsi ničila pomocí kouzel nějaké opuštěnej sklad, zkoušel jsem na tebe promluvit ty si se otočila řekla si moje méno a pak si omdlela a spala si týden a půl" řekl. "Počkej něco se mi vybavuje" řekla jsem. "Byl tam nějaký muž a táta, pak mi řekl že ho zabil. Já. Dál nevim" řekla jsem. Pak jsem se zarazila. "Počkat to znamená že jestly byly uvnitř tak jsem toho muže zabila" řekla jsem. Rychle jsem si sedla. Začala jsem brečet. Obejmul mě. "Neboj se spolu to zvládneme" řekl. "Ale co táta" řekla jsem. "To bohužel nevim" řekl. Políbyl mě do vlasů. "T'challo já potřebuji vědět jestly žije" řekla jsem. "Dobře tak mu zavolej" řekl. Odtáhla jsem se. Podal mi telefon. Vytočila jsem číslo táty. Volané číslo neexistuje. Co? Vytočila jsem číslo Tonyho.
Tony: T
Já: J

T: Dobrý den u telefonu Tony Stark přejete si
J: Ahoj Tony, to  jsem já Amelie nevíš proč když volám tátovy tak se ozvívá že jeho číslo neexistuje
T: No víš před týdnem a půl mu ho ukradly tak jsme jeho simku nechaly zrušit, proč?
J: A můžu s ním mluvit prosím?
T: Dobře předávam
Já: Děkuju.
T: Amelie co se děje? Co potřebuješ?
J: Tati jsi v pořádku?
T: Jo jsem proč bych nebyl? Co se děje?
J: No já si pamutuju že jsem byla s nějakými mužem v skladu a byl jsi tam i ty a on mi řekl že tě zabil
T: Neboj se já se nenecham zabít víš co běž si lehnout.
J: Dobře tak ahoj
T: Ahoj
Konec rozhovoru.
Podívala jsem se na T'challu. Vrátila jsem mu ho. "Děkuju ti" řekla jsem. "Tak co žije že ano" zeptal se mě. "Ano" řekla jsem. Nemohla jsem přestat brečet. "Tolik jsem se bála, nevím co bych bez něj dělala" řekla jsem. Pevně mě obejmuj. "Amelie můžu se tě na něco zeptat" řekl........

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat