"Amelie" řekl táta.
Má slzy v očích. Sedla jsem si. Hned mě obejmul. "Mrzí mě to" řekla jsem. "To je dobrý, hlavní je že jsi zpět a že tě tu máme" řekl táta. Nemůžu uvěřit že jsem na něj zapoměla. "Nerad vás ruším Steve ale můžeš na chvíly" ozval se něčí hlas. Odtáhl se. "Jistě" řekla táta a odešel. Jsem tu sama. Nohy jsem dala na podlahu. Vstala jsem. Šla jsem k tomu oknu. "Kapak se chystáš ozval se něčí hlas. Otočila jsem se aby věděla kdo tam promluvil. Je tam nějaký muž.Upozorňuju Amelie neví že to je král)
"Emmm já jen jsem se chtěla projít" řekla jsem a usmála se. "Aha" řekl. Tak zvláštně si mě prohlíží. Došel ke mě. "Ty jsi Katherine" zeptal se mě. "Ano já jsem Katherine Amelie Rogers a vy jste" řekla jsem. "Já jsem T'challa" řekl. Usmála jsem se. "Těší mě" řekla jsem. "Králi" ozval se něčí hlas. Přišel stráž. "Co se děje" řekl T'challa. "Musíte semnou" řekl. "Promiň Katherine ale už musím jít rád jsem tě poznal" řekl a odešel. Počkat?! Takže on to je král?! "Amelie už bysme měly jít" ozval se hlas táty. Podívala jsem se odkud se jeho hlas ozval. Má v ruce šaty. (Viz. nahoře) Dal mi je. "Oblékni se je já počkám za dveřmi" řekl. Kývla jsem. Převlékla jsem se. Šla jsem za tátou. "Můžeme" zeptal se. "Jistě" řekla jsem. Šly jsme asi směrem ven. Čeká tam letoun. Vešly jsme dovnitř. Sedly jsme si. Letoun vzlétnoul. Letěly jsme domu.......
***************************
Teď zrovna vcházíme do základny. Nevím co mám říkat nebo jak se chovat. Vešly jsme do obýváku. Všechny pohledu spadly na nás. "Amelie" řekla Sammy. "Ahoj Sammy" řekla jsem. "Ty sis vzpoměla" zeptala se. "Ano" řekla jsem. "To je užasné" řekl Tony. "Můžeš na chvíly Tony" řekla jsem. "Jistě" řekl. Šly jsme ven. "Tak co se děje" řekl. "Víš já bych s tebou chtěla o něčem mluvit" řekla jsem. "Tak povídej" řekl. "Víš já po tom co se mi vrátily vzpomínky něco jsem si uvědomila" řekla jsem. "Ano že mě miluješ a já tebe" řekl. "Ne Tony já tě nemiluju, mám tě ráda ale to je vše" řekla jsem. "Ale já Amelie ja tě miluju" řekl. "Tony řeknu ti jedno nemiluješ mě. Poslechni svoje srdce a běž za ním" řekla jsem. "A budeme přátelé" zeptal se mě. "Jestly ti to nebude vadit tak ano" řekla jsem. Šly jsme zpět. Tam už se oslavuje. Všichni se usmívají. Vzala jsem si flašku a skleničku. Šla na balkón. Jak se asi má T'challa? Nalila jsem si a obsah skeliničky vypila..........
ČTEŠ
Avengers- Leben für leben 2
FanfictionTady je pokračovaní příběhu Avengers-Katherine Amelie Rogers. Ale upozorňuju nejdřív si přečtěte první díl.