14.Kapitola Hydra

119 7 0
                                    

"Já se tě nikdy nevzdám Amelie a nikdy tě neopustim" řekl.
Tony odešel a nechal mě tam samotnou. Nevím proč ale ty slova mě zahřály u srdce. Je to od něj hezké. Ale nechápu to. Jsem zmatená. Podívala jsem se na oblobu. Zase jsem si sedla. Nevyznám se v sobě. Je to složité. V dálce jsem uslišela letoun. Zarazila jsem se. Zase spustily alarm. Objevil se tu Pietro. "Co se děje" zeptala jsem se ho. "Hydra jdou po tobě" řekl. Všimla jsem si agentů od Hydry. "Jdou a už dorazily" řekla jsem. Otočil se. "Co budeme dělat" zeptal se mě. "Já nevím" řekla jsem. Pietro mě čapl a ve vteřině jsme byly v budově. Byly tam  všichni Avengers. "Amelie" řekl Steve. Pietro mě položil na zem. "Tak co budeme dělat" zeptal se jich Tony. "Amelii jim nedáme a ven se nedostaneme je jich tam nejmíň tisíc" řekla Wanda. "Ale když nedostanou co chtějí tak vás zabijou" řekla jsem. "Očividně si i zapoměla že se nedáme zabít" řekl Tony.  "Musíme je zneškodnit" řekla Natasha. "Ale jak" dodal Pietro. "Prostě je zabijeme" řekl Tony. "Takže se chceš vrhnout bezhlavě do něčo co polovinu z vás může zabít" řekla jsem. "Pro tebe klidně" řekl. "Nesmí kvůli mě někdo umřít chápeš. A navíc já to nechci aby někdo umřel. A navíc se to nedopustim" křikla jsem na něj. "A co chceš udělat, zase se obětovat. To ti nedovolím" zařval. Přensla jsem se ven. Jsem nasraná. Nadechla jsem se z plyc a začala ječet. Vojáci začaly padat mrtvý k zemi. Ničim jim mozky. Musela jsem se nadechnout. "Zabte jí" ozval se něčí hlas. Před dveře jsem dala led aby se nemohly dostat dovnitř a Avengers ven. Začaly po mě střílet. Ty kulky jsem zastavila. "Amelie, prosím neděl nic co by ohrozilo tvoje zdraví" ozval se hlas Wandy v hlavě. Ignorovala jsem jí. Ty kulky jsem otočily a poslala proti nim. Objevila se tu Sammy. "Co si myslíš že děláš" křikla na mě. "Musím je zabít" řekla jsem. "Sama" řekla. "Já vím co dělám" řekla jsem. Vzpoměla jsem si na jednou kouzlo. Ale zbaví mě poslední enrgie tak doufám že to vyjde. "Musíme je zabít věř mi kdyby mi pomáhaly Avengers tak vím že by někdo z nich umřel" řekla jsem. "Tak co chceš dělat" řekla. "Provedu kouzlo ale pak už nebudu mít žádnou ergii tak je kdyžtak doraž ju" řekla jsem. "Ale..." řekla. "Je to jediná naděje" řekla jsem. "Fajn" řekla. Zničeho nic mě začala bolet hlava. Předmnou se oběvil nějaký kluk. Zabodl mi něco do  hrudi. "Ne" křikla Sammy. Zase zmizel. Dopadla jsem na zem. Ti Hydráci utekly. Samantha mi chytla za hlavu. "Ne to ne" řekla. "T-to n-nic ne-není" řekla jsem. Vytáhla mi ten nůž. "Mrzí mě to" zašeptala jsem. Samantha zničila ten led. Okamžitě přiběhl Pietro s Tony. Začal mi to ošetřovat. "Nezavírej oči" řekl Pietro. "Musí dovnitř" řekl Tony. Pietro mě vzal do náručí. Výčka byly moc těžký. "Pietro běž rychle dovnitř" řekl Tony. A to bylo poslední co si pamatuju......

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat