30.Kapitola Nechápu....

70 2 0
                                    

Vzbudilo mě zaklepání. Otevřela jsem oči. Je mi hůř. Mnohem hůř. "Ano" řekla jsem. Vešla Shuri. "Ahoj, jaktože jsi nepřišla" zeptala se mě. "Není mi vůbec dobře" řekla jsem. Šla ke mě. "A co ti je" zeptala se mě. "Mě se blbě dýchá a točí se mi hlava" řekla jsem. Začala jsem kašlat. Vykašla jsem krev. Shuri vykulila oči. "Musím tě vzít ke mě do laborky" řekla. Najednou se tu objevily dva vojáci s nosítkama. Dali mě na lehátko. Někam semnou šly. Na chvíly se mi zatmělo před očima. Potom sem otevřely oči. Je tam Shuri a s někým se baví. Nevím ale ským. Podívala jsem se pořádně. Je to T'challa. "Já opravdu nevím kdo a čím jí ta osoba otrávila" řekla. "T'challo" řekla jsem. "Amelie" řekl. Přišel ke mě. "Co se stalo, pamatuješ si kdo ti to dal vypít ten hnus" zeptal mě. "Byl to jeden voják a prý si mi to posílala ty Shuri" řekla jsem. "Ale já jsem ti nic neposílala" řekla. "Tak kde teda" řekl T'challa. Podívala jsem se mu do očí. Má v nich strach. "Ne-boj se" řekla jsem. "Bráško promiň ale nevím co mám dělat" řekla Shuri. "Jakou to mělo barví to co ti dal vypít" zeptal se mě. "Čěrnočervenou" řekla jsem. "Miluju tě" řekl. "I já tebe" řekla jsem. Ucítila jsem jak se mi zavírají oči. "Shuri nejde něco udělat" zeptal se jí. "Nevím něco zkusim" odpověděla. Zatmělo se mi před očima a pak byla tma......
Jsem někde nevím kde. Sedla jsem si. Je tam Sam. Postavila jsem se. "Co se děje" zeptala jsem se . "Znovu umíráš" řekla. "Asi je to správně" řekla jsem. "Není a ty to moc dobře víš, právě jste se zasnoubily jěstě jste neměly ani svatbu teď nemůžeš zemřít" řekla. Podívala jsem se do očí. "Je to v pořádku, pokud zemřu tak zemřu" řekla jsem. Najednou se tu někdo objevil. "Thanatosi, co tu děláš" zeptala se ho Sam. "Pracuju, my jsme se viděli že" řekl. Podíval se na . "Ano to vy ste dal znovu ožít ale bez vzpomínek, proč" řekla jsem. "Protože musíš někoho zastavit" řekl. Nechápavě jsem zvedla obočí. "Koho" zeptala jsem se. "To je jedno podstatné je to že brzy příjde tak si užívej života dokut můžeš" řekl......

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat