35.Kapitola Armánda

81 1 0
                                    

Vzbudilo mě jak někdo otevřel dveře. Otevřela jsem oči a zamrkala jsem. Je tam T'challa. "Dobré ráno lásko" řekl. Sedla jsem si. "Dobré ráno" řekla jsem. "Víš moc mě mrzí jak jsme se pohádali. Ale teď je tady něco důležitějšího" řekl. "A co" řekla jsem se zvednutým obočím. "Víš jak si měla pořád ty noční můry. Obávám se že je tady nějakej Thanos a ten chce vyhladit polovinu všeho živého" řekl. Počkat tak to je ten velkej fialovej. Jestli je to pravda tak je Loki mrtvej. Ne to je blbost to byl jenom se. "A co chceš dělat" řekla jsem. "Budeme bojovat proti jeho armádě" řekl. "Dobře" řekla jsem. Vstala jsem. Šla jsem ke skříni. Vzala jsem si svůj úbor do boje a šla do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla. Co když to nezvládneme. Vlasy jsem si učesela do copánků. Převlékla jsem se. Rychle jsem si vyčistila zuby. Dobře můžu. Vyšla jsem z koupelny. Šla jsem ke skříni kde mám zbraně. Vzala jsem si je.

Ty rukavice mám od Tonyho řekl že se mi jednoho dne budou hodit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ty rukavice mám od Tonyho řekl že se mi jednoho dne budou hodit. Vzala jsem si svůj meč z vibránia. Který mi dala Shuri. Šla jsem k Sarah. Pohladila jsem jí po hlavičce. "Neboj se matka se nám o ní postará do té doby dodávať se nevrátí opět kní" řekl. Dala jsem jí pusu na čelo. "Moc tě miluju srdíčko moje" řekla jsem. Někam jsme šly. Je tam táta, Sam a Bucky. Usmála jsem se na ně. "Ahoj" řekla jsem. "Ahoj, tak jdeme" řekl táta. Postavily jsem se na takový malý letouny. Ty vyrazily směrem k hranicím. Sam mi dala sluchátko. Nasadila jsem si ho. Nat si tam povídala z Brucem. T'challa mě chytil za ruku. "Amelie musím ti něco říct" řekl. "Teď ne, řekneš mi to potom" řekla jsem. Nechápavě se na mě podíval. "Nosí to smůlu" řekla jsem. "Ale já ti to musím říct" řekl. Ale v tu chvíli na mě promluvil Sam to sluchátka. "Amelie potřebuju tě ve vzduchu" řekl Sam. Pustila jsem T'challu. Nechala jsem si oběvit křídla a vyletěla jsem do vzduchu. Stejně vím co mi chtěl říct. Za hranice dopadly vesmírné lodě. Trochu jsem polkla. Usmála jsem se. Zničim je. Vojáci se začali vytvářet formaci. "Na můj rozkaz vypnout štít" ozval se hlas T'chally. "Opakujte rozkaz krály, řekl jste vypnout šťít"ozval se další hlas. "Ano na můj rozkaz" řekl T'challa. "To bude konec Wakandy" řekl někdo. Ten hlas jsem nepoznala. "Tak to bude ten nejvznešenější konec v historii" řekla generálka. Usmála jsem se. "Wakanda nechť žije" řekly jsme všichni najednou. Všichni se rozeběhly. Já a Sam jsme tam letěly. "Teď" řekl T'challa. Kousek štítu se otevřel a ty nestvůry hned vběhl dovnitř. Část jsem jich zmrazila a pomocí větru se rozpadly. "Amelie dávej na sebe pozor" ozval se hlas táty. "Já vždycky" řekla jsem. Začala jsem na ně sesílat kouzla. Něčím mě zasáhly. Začala jsem padat. Pomocí vzduchu jsem přistála tak aby mě to nezabilo. Podívala jsem na to co mě sestřelilo. Je to nějaký divný mimozemšťan. "Chcípni" řekla jsem a poslala proti němu ohnivé koule. Vybouchnul. Podívala jsem se na křídla. Jsou v pořádku. Najednou byly všude okolo mě. "Je jich na mě moc" ozval se hlas Bruce. Začala jsem se soustředit. Nádech a zase výdech. Začala mi hořet ruka po chvíly potom druhá. Po chvíly jsem začala hořet celá. Jenom jsem se pousmála. Udělala jsem ohnivou vlnu. Všichni co byli v mojí blízkosti tak schořely. Najednou se okolo mě proletěla sekyra? Otočila jsem. Je tam Thor. Mračí se. Vlezla jsem mu do hlavy. Viděla jsem smrt Lokiho. Přesně jako v mém snu. "Kde je Thanos" křikl a rozeběhl se proti tý armádě. Takže je to pravda. Je mrtvý. Zabiju Thanose ať mě to klidně to život. Začala jsem zabíjet ty obludy. Ucítil jsem divný pocit. Je tu. Thanos je tu. Vyletěla jsem do vzduchu. Tak kde je. Támhle je. Odletěla jsem tam. Přistála jsem mezi ním a Wandou. "Ty" řekl. "Ano já, tentokrát tě zabiju" řekla jsem. "Wando běž" řekla jsem. Někam běžela. "Tak to si nemyslím" řekl. Všimla jsem si jeho rukavice. Už mu chybí jenom Visionův kámen. "Zemřeš za to co si udělal Lokimu" řekla jsem. Pomocí vzduchu jsem ho odhodila. "Fajn tebe se zbavil jako první" řekl. Mocí tý rukavice mě někam odhodila. Dopadla jsem na zem. "Amelie" ozval se hlas Sammy. Zvedla jsem pohled. "Ahoj Sammy" řekla jsem. "Co se stalo" řekla. "Já mu musím zabránit" řekla jsem. Rychle jsem vstala. Najdou mě odhodila tlaková vlna. Spadla jsem na zadek. "To ne" řekla jsem. Oběvil se tu Pietro. Pomohl mi vstát. "Nevíte co to bylo" řekl. Zase to vrátilo. "Co to bylo" řekl Pietro. "Ne spíš co ale kdo" řekla jsem. Najednou Pietro začal mizet. "Co se..." řekl. Podívala jsem se na Sammy. Podívala jsem se okolo sebe mizí vojáci. Do očí se mi nahrnuly slzy. Ucítila jsem divný pocit. Podívala jsem se na svojí ruku. Já mizím. "Sammy" řekla jsem. Podívala se na mě se slzami v očí. "Ne ne ne, ty nesmíš odejít, znovu ne" řekla. Usmála jsem se. Stekla mi slza. "Promiň" řekla jsem. Pak byla tma....

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat