Tak chtěla bych vás přivítat, zpět u druhého dílu Avengers-Katherine Amelie Rogers. Doufám že se vám první díl líbil. Tak přeji hezké čtení.......
Pohled Starka
"Tony pomoc mi" ozval se hlas Amelie.
"Ne, Amelie".... S výkřikem jsem se probudil. Zdálo se mi o Amelii. Už je dva roky mrtvá a já jsem se z toho nedostal. Chybí mi. Tak moc mi chybí. Chci jí mít zase u sebe ale dohužel. Vstal jsem a šel ke skříni. Vzal jsem si oblečení a sním šel do koupelny. Vykoupal jsem se. Usušil jsem se a oblékl. Šel jsem do kuchyně. Udělal jsem kafe a snídani pro všechny. Já hlad nemám. Nalil jsem si kafe. Přešel Steve. "Dobré ráno Tony" řekl. "Dobré" řekl jsem. "Vem si toust" dodal jsem. Kývl. Kafe jsem vypil. "Tony můžu se tě na něco zeptat" řekl. "Klidně" řekl jsem. "Tobě se zdálo o Amelii" zeptal se mě. "Proč se ptáš" zeptal jsem se ho taky. "Protože jsem tě slišel křičet její jméno, tak odpověz zdálo se ti o ní" řekl. "Ne nezdálo" zalhal jsem. Šel jsem do pokoje. Otevřel jsem dveře od pokoje a za sebou zavřel. Cítím se pořád tak prázdě. Bolí mě srdce. A ta bolest nejde nijak ztlumit. Vzal jsem tužku a papír a šel ke stolu. Začal jsem kreslit Amelii. Tak jak si jí pamatuju. (Viz.nahoře) Akorát neumím dlouhé vlasy. Takže jsem jí nakreslil krátké. Stekla mi slza. Opřel jsem si hlavu o stůl. Po chvíly jsem usnul.........
**************************
Sen: Jsem v nějakém poloropadlém domě. Ale přesto to tu je hezké. "Tony" ozval se něčí hlas. Otočil jsem se. Je tam Amelie. "Amelie" řekl jsem. "Tony, pomoc mi" řekl. Začala krvácet. Spadla na zem. "Nevim jak" řekl jsem. "Prosím pomoc mi" zakřičela. "Já nevím co mám dělat" řekl jsem. "To bolí, Tony musíš mi pomoct, já se bojim" zakřičela a zmizela. Mohle jsem se pohnout. "Ne, Amelie" zakřičel jsem.......
Konec snu......
S výkřikem jsem se vzbudil. Spadnul jsem ze židle. Snažil jsem se ten sen rozdýchat. Ale šlo to těžce. Nádech výchech. Slzy mi začaly téct po tvářích. Nejde mi to se uklidnit. Už to nebude jako dřív..........
ČTEŠ
Avengers- Leben für leben 2
FanficTady je pokračovaní příběhu Avengers-Katherine Amelie Rogers. Ale upozorňuju nejdřív si přečtěte první díl.