20.Kapitola Večírek

89 5 0
                                    

Pohled Amelie
Připravuju se na setkání s T'challu. Téším se. Ale nevím co si udělat s vlasy. Nakonec jsem si udělala.

Oblékla jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblékla jsem se. (Viz. Nahoře).
Podívala jsem se do zrcadla. Něco tomu chybí. Lehce jsem se nalíčila. Tak teď je to perfektní. Usmála jsem se. Ozval se zvonek. Šla jsem ke dveřim. Otevřela jsem dveře. Je tam T'challa. "Ahoj to je pro tebe" řekl a dal mi kytici. "Děkuju" řekla jsem a vzala si jí. "Nemáš zaco" řekl. Dala jsem jí do vázy. Obyla jsem se. Vzala jsem si kabelku. "Můzeme vyrazit" řekla jsem. Kývl. Vyšly jsme a za sebou   jsem zavřala a zamkla. Klíče jsem dala do kabelky. Vyšly jsme ven. "A kam vlastně jdeme" zeptala jsem se ho. "Jdeme si zatancovat" řekl.
        ****************************
Už jsme na tom večírku. Hrajou boží písníčky. Je to tu boží. Obrovský taneční parket. Podívala jsem se na T'challu. Usmála jsem se. Začaly hrát mojí oblíbenou písničku. Luis Fonsi:Sola. Podívala jsem se z úsměvem na T'challu. "Vaše výsosti zatančíte si semnou" zeptala jsem se ho. Kývl. Šly jsme na taneční parket a začaly tancovat.........
Pohled Samanthy
Jdu na panáka. Před chvíly jsem zase potkala Lokiho. Všechno mi vyčítal. Prostě jsme se pohádaly. A to fakt hodně. Sedla jsem si za bar. "Dobrý den co to bude" zeptala se mě servírka. "Nějakej drahej alkohol" řekla jsem. Něco mi dala. Hned jsem to vypyla. "Znovu" řekla jsem. Nechala mi tu flašku. Nalila jsem si. Vypyla jsem to. Proč mi na tom záleží. Vždyť jsem ho jenom milovala. Zaplatila jsem celou falšku. Vzala jsem si jí a šla ven. Pomalu jsem z ní upíjela. Po chvíly se mi začaly motat nohy. Už mám dopito. Flašku jsem vyhodila. Všimla jsem si nějakého kluka jak jde směrem ke mě. Že bych udělala nějakou lumpárnu. Ten kluk okolo mě prostě prošel. Ok tak se lumpárna konat nebude. "Sammy" ozval se něčí hlas. Otočila jsem se. "Jé Tony to sem ráda že tě vidim, poď provádět lumpárny" řekla jsem. "Jsi v pořádku" zeptal se mě. "Já? Naprosto. Jenom teď chci dělat lumpárny. Pojď dělat lumpárny" řekla jsem. "Ty si opilá" řekl. "Jenom maličko" řekla jsem. Protočil očima. Chtěla jsem udělat krok ale spadla jsem na zadek. "Tak pojď půjdeme" řekl. Vzal mě do náručí a odnesl...........

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat