2.Kapitola Oslava narozenin

195 12 0
                                    

Pohled Tonyho

Jsem u počítače a pracuju. Pracuju na oslavavě Steva. Má narozeniny. A já chystám oslavu. Musím se nějakam rozptýlit. "Takže budeme tam jenom mi Avengers a každý si může někoho pozvat" řekl jsem. "Dobře šéfe" řekla Friday. Někdo zaklepal. "Kdo je" řekl jsem. "Samantha" ozvalo se. "Pojď dál" řekl jsem. Otevřely se dveře a po chvíly se zavřely. "Co děláš" zeptala se mě. "Já plánuju" odpověděl jsem. "A co" zeptala se mě. "Uvidíš" řekl jsem. "Ok" řekla a odešla. "Friday ať se všichni sejdou v obýváku" řekl jsem. "Ano šéfe" řekla. Vstal jsem a šel pomaličku do obýváku. Co vlastně Stevovi koupim. To je otázka. Všichni už tam jsou. "Co potřebuješ Tony" řekla Wanda. "Zítra bude večírek, takže každý si může s někým přijít" řekl jsem. "Doufám že to není oslava mích narozenin" řekl Steve. "Je, a opovaž se mi to zkazit" řekl jsem. "Dobře" řekl. "Takže jak jsem předtím řek kazdý si může někoho přivéds, je mi jedno koho ale mám podmínku všichni musí být slušně oblečený" řekl jsem. "Jak jako slušně oblečený" nechápala Sammy. "Holky šaty a chlapy sako a to je poviný" řekl jsem. "Cože" řekla Samantha. "Nějaký problém" zeptal jsem se. "Ano, nemám šaty" řekla. "To už jsem zařídil pučim vám mojí kreditku a můžete si jít kouptit šaty" řekl jsem. Natasha se usmála. "Ok" řekla. Holky vstaly a šly ke mě. Dal jsem jim kreditku.  "Pin znáš" řekl jsem na Natashu. "A to je vše" dodal jsem. "Tony počkej" řekl Steve. "Ano, co potřebuješ" řekl jsem. "No víš je jedno koho pozveme"zeptal se. "Jasně, tedy pokud to není sériový vrah" zavtipkoval jsem. "Ne není" řekl. "Tak si pozvy koho chceš" řekl jsem. Šel jsem do pokoje aby dopřipravil tu oslavu a obědnal Stevovi dárek......
 

     ***************************
Den oslavy:
Připravuju se na tu oslavu. Vážu si kravatu. Nejde mi to. Protože jsem nervózní. Někdo zaklepal. "Dále" řekl jsem. Vešla Sammy. "Můžu" zeptala se. Má na sobě černé šaty.

 Má na sobě černé šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sluší jí to. Má kontakní čočku. "Jistě" řekl jsem. Šla ke mě. "Si nervózní" zeptala se mě. "Jak to víš" řekl jsem. "Je to na tobě vidět" řekla vklidu. "Ukaž já ti tu kravatu uvážu" řekla znovu. Uvázala mi jí. "Jdeme" zeptal jsem se jí. Kývla. Šly jsme do za ostatníma. Nejdřív se budou rozdávat dárky a pak každý může pít a povídat si stím koho pozval. Sedly jsme se na gauče. Začaly mu dávat dárky. Steve byl hodně rád. "A co pro Steva máš ty Tony" řekl Clint.  Dal jsem mu krabičku. "Co to je" zeptal se Steve. "Neptej se a otevři to" řekla Natasha. Otevřel jí. Vytáhnul klíče. Nechápal. "Steve tohle jsou klíče od tvého nového bytu v Brooklunu" řekl jsem. Steve na mě zaraženě kouká. "T-To si děláš srandu" řekl. Zakýval jsem na náznak že ne. Má slzy v očích. "Děkuju" řekl nakonec......

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat