Vzbudilo mě zaklepání. "Dále" řekla jsem. Otevřela jsem oči a zamrkala. Je tam Shuri. "Vstávej nevěsto" řekla s úsměvem. Usmála jsem se na ní. Sedla jsem si. Podívala jsem se jí do očí. "Shuri já jsem nervózní" řekla jsem. "Víš o tom že se ti ani nedivím" řekla. Do pokoje vešla Sam na sobě má červené šaty.
"Sam hrozně moc ti to sluší" řekla jsem. Usmála se na mě. "Děkuju" řekla. "Teď jdeme upravit nevěstu" řekly obě najednou. "Jdu se vysprchovat jo" řekla jsem. Vstala jsem a šla do koupelny. Vyslíkla jsem se a vlezla do sprchového koutu. Pustila jsem vodu. Teplá voda mi uvolnila celé těla. Je to boží. Ale pořád nemůžu přestat myslet na to že táta dneska nepříjde. Namočila jsem si vlasy. Vodu jsem vypla. Na vlasy jsem nanesla šampón a na tělo sprchový gel. Oholila jsem se. Opláchla jsem se. Vylezla jsem. Vzala jsem si župan. Vlasy jsem si vyfénovala. I tělo. Oblékla jsem si kraťásky a tílko. Samozdřejmě i spodní prádlo. Špinavé prádlo jsem dala do koše na špinavé prádlo. Vyčistila jsem si zuby. Šla jsem zpět do pokoje. "Tak se tady posať" řekla Shuri. Sedla jsem si. Začala mě malovat.
Motom mi začala dělat vlasy.
"Sluší ti Amelie" řekla Sam. "Děkuju" řekla jsem. "Nemáš zaco" řekla. Podívala jsem se na ní. "Tady máš něco odemě" řekla a vytáhla svatební kytici.
"O můj bože ta je nádherná, děkuju hrozně moc" řekla jsem. "Nemáš zaco děkovat" řekla. "Ještě svatební šaty" řekla Shuri. Podala mi je. Šla jsem do koupelny. Oblékla jsem si je. Sluší mi to. Jsem kočka.
Trochu jsem si upravila šaty. Vešla jsem zpět do pokoje. "Tak co jak vypadam" zeptala jsem se holek. Obě vykulily oči. "Sluší ti to" řekly obě najednou. Trochu jsem se usmála. "Děkuju" řekla jsem. Uslišela jsem svůj telefon. Zpráva. Šla jsem se podívat kdo mi napsal.
Pro koho: Amelie
Od koho: Steve
Ahoj Amelie, jen ti chci říct dvě věci. Takže promiň ale stejně nečekej že přijdu.
Podívala jsem se na Sam. "Nemá mě kdo vést k oltáři" řekla jsem. "Steve nepřijde" zeptala se mě s nechápavím výrazem. Zakývala jsem na náznak že ne. "Tak to mě napadá jenom jedna osoba" řekla. Do pokoje vešel Bucky. Vykulil oči." Moc ti to sluší" řekl. "Děkuju" řekla jsem a usmála jsem se. "Tak mi jdeme" řekly holky a odešly. "Jsi v pořádku" zeptal se mě. "Já jsem jenom, nic víc"řekla jsem. "Jdeme nevěsto" zeptal se mě. Kývla jsem.......
ČTEŠ
Avengers- Leben für leben 2
FanficTady je pokračovaní příběhu Avengers-Katherine Amelie Rogers. Ale upozorňuju nejdřív si přečtěte první díl.