33.Kapitola Svatba 2.Část

96 2 0
                                    

Podívala jsem se na Buckyho. Usmála se na mě. "Neboj se to zvládneš" řekl. Kývla jsem. Začala hrát hudba. Chytla jsem ho za ruku. Šly jsme pomalu k oltáři. Snažila jsem se neomdlít. Všimla jsem si T'chally. Usmála jsem se, i on. Došly jsme k němu. Bucky mě jemu předal. Chytla jsem ho za ruku a došly jsme ten zbytek k oltáři. Otočily jsme se k sobě čelem." Drazí svatebčená sešly jsme se tu dnes aby jsme spojila tento nádherný pár, každý si napsal svůj slyb, tak začněte" řekl. "Já, T'challa odevzdávam se tobě, Katherine Amelie Rogers a příjmám tě za manželku. Slibuji ti věrnost v časech dobrých i zlých, ve zdraví i nemoci, hojnosti a nedostatku. Chci tě milovat a ctít po celý svůj život, dokud nás smrt nerozdělí" řekl s úsměvem. Usmála jsem se. "Já, Katherine Amelie Rogers odevzdávat se tobě, T'challo a příjmám tě za manžela. Slibuji, že ti zachovám lásku, úctu a věrnost, že tě nikdy neopustim, a že stebou ponesu dobré i zlé až do smrti. K tomu ať mi pomáhá Bůh. " řekla jsem s velkým úsměvem. "Ano" řekl T'challa. "Ano" řekla jsem. "Vyměnte si prstýnky" řekl kněz.

 "Vyměnte si prstýnky" řekl kněz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělaly jsme tak. "Teď si tedjte první novomanželské políbení" řekl. T'challa si mě přitáhnul do polibku...
      *******"********************
Teď začíná zábava. Tančíme. Je to nádherné. "Moc mi dnešek líbí" řekla jsem. "Mě taky a to městě není u konce" řekl. "Už nemůže být lepší" řekla jsem. Najednou knám přišla T'challova matka. Přestali jsme tančit. "Nebude ti vadit když ti na chvíly ukradnu manžela" zeptala se mě. "Samozřejmě že ne" řekla jsem. Pustila jsem ho. Šla jsem na balkón. Vlastně bylo by to lepší kdyby tu byl táta. Zvedla jsem hlavu. Už je tma. Jsou vidět hvězdy. Někdo mi zakryl oči. Cukla jsem sebou. "Kdo jsem" ozval se mě velmi povědomí hlas. "Můj úžasně dokanalej novomanžel" řekla jsem. Odkryl mi oči. Otočila jsem se na něj. "Proč si nezůstal uvnitř  s matkou" zeptala jsem se ho. "Sama mě za tebou poslala, prý vypadáš trochu smutně" řekl. "Já vypadám smutně" řekla jsem s údivam. "Amelie vydím to na tobě, řekni mi co se děje" řekl. "Já.... Jen mě mrzí že tu není táta. Celý den jsem doufala že se oběví ale ne" řekla jsem. Pevně mě obejmul. "Tak je mi líto" řekl. "To je dobrý nenecháme si tím zkazit zbytek dne" řekla jsem. "A nechceš jít už to pokoje" zeptal se mě. "Klidně" řekla jsem s úsměvem. Šly jsme do pokoje......

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat