8.Kapitola Asi ano

142 7 0
                                    

O dva dny později
Otevřela jsem oči a párkrát zamrkala.  Vidím rozmazaně. Utřela jsem si oči. Je tam blonďák. Kde to jsem? Šel ke mě. Už vidím lýp. Vždyť to je Capitán. "Amelie" řekl. Chtěla jsem něco říct ale nemohla jsem. "Nemluv jsi pořád vyčerpaná a zraněná" řekl. Kývla jsem. Sednul si ke mě. Chytil mě za ruku. Má slzy v očích. Co mu je? "C-capi-táne" řekla jsem. "To nic není kdyžtak se zkus prospat" řekl. Vstal a odešel. To nechápu. Ale poslechla jsem ho. Zavřela jsem oči a hned jsem usla.....
      ****************************
Pohled Capitána
Jel jsem za Tonym. Už je v domácim ošetřování. O Amelie neví. Takže ho jedu informovat. Musí to vědět. Vešel jsem dovnitř. Mám klíče. "Tony" řekl jsem. A čekal na odezvu. Nic se nedělo. "Tony" křikl jsem. Vyšel i s Peterem. Usmívaly. "Jé ahoj Capitáne co potřebuješ" zeptal se mě Tony. "Tony musím stebou mluvit a je to vážné" řekl jsem. "Tak mluv vážně" řekl. Šly jsme si sednout. "Tony víš kde začít" řekl jsem. "Od začátku" řekl. "Tony vrátila se" řekl jsem. Zarazil se. Přestal se smát. "Kdo se vrátil" řekl nechápavě. "Amelie se vrátila" řekl jsem. "C-cože, Capitáne jestly je to nějakej blbej vtip tak to není vtipný" řekl. "Ne bení to vtip je na základně" řekl jsem. Tony vyběhl. "Tony počkej ona si tě možná nebude pamatovat" křikl jsem. Bylo pozdě. Kruci.......
Pohled Starka
Běžel jsem dolu pro oblek. Vzal jsem na sebe oblek. Letělel jsem rovnou na základnu. Jestly tam bude tak to nevím. Přistál jsem na balkónku. Vylezl jsem z obleku. Běžěl jsem na oddělení pro zraněné. Všiml jsem si jmenovky na dveřích. Vešel jsem tam.  Pane bože je to ona. Ale vypadá jinak. Šel jsem kní. Slzy se nadaly udržet. Pohladil jsem jí po tváří. Moje Amelie. Už jí nikomu nedám. Nikdy! Nehodlám o ní znovu přijít. Začala otevírat oči. Po 2 letech zase vidím její oči. Bože já jsem si myslel že je už nikdy neuvidim. Utřel jsem si oči. Oči otevřela úplně. Sedla si. "Amelie, tolik si mi chyběla" řekl jsem. Políbyl jsem jí.....
Pohled Amelie
Políbyl mě. Odstrčila jsem ho a dala mu facku. "Proč mě líbáš Starku" řekla jsem. "Protože tě miluju a ty mě jak jsi mi napsala v dopise po tom co si se za mě obětovala" řekl. "Co to meleš já jsem se za tebe neobětovala" řekla jsem. "Počkat ty si to nepamatuješ" řekl. "A měla bych" řekla jsem. Zarazil se. "Asi ano" řekl.....

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat