25.Kapitola "T'challo já........."

87 3 0
                                    

Nemůžu uvěřit tomu že mě miluje. Nechápu to. Ale já to chci chápat. Co je to semnou. Podívala jsem se na T'challu který vaří. Nabídla jsem mu přespání. Přijal ho ale pod podmínkou že uvaří. "Doufám že máš velký hlad" řekl. Zarazila jsem a podívala na něj. "Celkem ano" řekla jsem a trochu se usmála. Nandal mi jídlo, samozřejmě i sobě. "Dobrou chuť" řekla jsem. "Dobrou chuť" řekl. Pustily jsem se do jídla. "Je to výborné" řekla jsem. "Děkuju, jsem rád že ti to chutná" řekl.   Po chvíly jsem to měla dojedené. I T'challa. Vstala jsem a vzala talíře. Šla jsem ke dřezu. Začala jsem ho umývat. "Amelie potřebuji vědět jak na tom jsme" řekl. Zarazila jsem se. "No...já sama nevim" řekla jsem. "Můj názor znáš já chci být s tebou" řekl. Otočila jsem se na něj. Je hned přede mnou. "T'challo já....." řekla jsem. Ucítila jsem jak mi naběhla husina na zádech. "Opravdu mě tu chceš" zeptal se mě. "Ano opravdu tě tu chci" řekla jsem. "Tak mi řekni co ke mě cítíš musím to vědět" řekl. Pevně jsem ho obejmula. "Myslím že to víš" řekla jsem. "Ne nevím, řekni mi to" řekl. Musím v sobě sebrat odvahu. "I já tebe" řekla jsem. Ucítila jak mě jeho ruce pevně oběly okolo pasu. Najednou mlčí. "Moc mi na tobě záleží a nechci tě ztratit" řekl. "Neboj se tak neztratíš, nikdy tě neopustim to ti slibuji" řekla jsem. "I já tobě to slibuji" řekl. Podívala jsem se na něj. Usmála jsem se. Pohladil mě po tváři a přitáhnul si mě do polibku. Milují ho. Když nám došel dech tak jsme se odtáhly. "Co kdybychom se na něco podívaly" řekl. "Dobře tak já připravim pocorn a něco k pití a ty film ji" zeptala jsem se ho. "Dobře" řekl. Odtáhnul se odemě. "A kde budeme koukat" zeptal se mě. "U mě v ložnici to najdeš hned je tam polička s cedéčkama" řekla jsem. Začala jsem dělat slaný pocorn. Zatím jsem připravila víno. Když jsem to měla všechno připravené donesla jsem to do pokoje. Už je připravený film. Usmála jsem se. Skleničky s vínem a pocornem jsem dala na takový provizórní tác. Vlezla jsem si k T'challovi. Hlavu jsem si opřela o jeho rameno. "Vybral jsem nějakou komedii, tak snad to bude zábavné" řekl. Pustil film. Film mě začal uspávat. Ne! Nesmím usnout! Neusnu! Začaly se mi zavírat oči. Nesmím usnout, musím to vidět! Po chvíly jsem usnula......

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat