21.Kapitola Sen

81 4 0
                                    

Pohled Amelie
Sen: Jsem na nějakém divném místě. "Veberte si jednu stranu, na jedné straně vás  život na druhé smrt" řekl takový vysoký. Kde to jsem a co je to za místo. Podíval se na mě. Kývla jsem. "Sejděte se se svím stvořitelem" řekl.  Najednou polovinu zabily........
Konec snu....
S výkřikem jsem se vzbudila. Začaly mi téct slzy. Nemohla jsem popadnout dech. Co to bylo? Už nic podobného nechci zažít znovu. Utřela jsem si oči. Vstala jsem a šla do koupelny. Opláchla jsem si obličej. Začal mi zvonit telefon. Šla jsem se rychle podívat kdo to je. T'challa.
Rozhovor:
T'challa:T
Amelie:A

A- Ahoj děje se něco?
T- Přiji dobré ráno jak si se vyspala?
A- No moc dobře ne
T- Jakto?
A- Zlý sen
T- A povíš mi o čem byl?
A- Já si to sama nedokážu vysvětlit o čem ten sen byl
T- Nebo mi to nechceš říct
A- Opravdu o nic nejde
T- Dobře ale kdyby cokoliv tak mi to řekni
A- Dobře a nechceš se stavit
T- Víš já mám moc poviností chtěl jsem jenom slišet tvůj hlas
A- Tak to jo tak já tě nebudu zdržovat pa
T- Ty mě nikdy pa
Konec rozhovoru.....

Alespoň se mi někdo ozval. Sedla jsem si. Nad čím to přemýšlim. Přišla mi sms. Od táty.
Pro: Amelii
Od: Táty
Ahoj Amelie mohl bych se na chvíly stavit?

Pro: Tátu
Od: Amelie
Ahoj tati klidně můžeš
Po chvíly jsem už slišela zvonek. Šla jsem otevřít. "Ahoj pojď dál" řekla jsem. "Děkuju" řekl a vešel dovnitř. "Co se děje" zeptala jsem se ho. "To tě nemůžu prostě navštívit" zeptal se mě. "To sice můžeš ale já tě znám takže povídej" řekla jsem. "Opravdu jen jsem tě chtěl vidět a sousedi si stěžovaly že si dneska ráno křičela" řekl. "To není pravda já jsem pouze vykřikla ze spaní" řekla jsem na svojí obhajobu. "Řekni mi co se děje" řekl. "Nic se neděje, prostě jsem méla blbej sen to se stáva a pokud si přišel jenom aby si mě vyslíchal že jednou vykřiknu ze spaní tak jdi" řekla jsem. "Tak promiň že sem o tebe měl starost" řekl a odešel. Doslova prásknul z dveřma. Proč jsem se sním pohádala? Co je to semnou? Sem tohle vůbec já?

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat