36.Kapitola Co se dělo metítím...

91 1 0
                                    

(Na obrázku je Samantha)
Pohled Samanthy
O  rok a dva měsíce
Je to hrozný. Už je to přesně rok a  dva měsíce co zmizela polovina lidí ve vesmíru. Všechnu tu bolest jsem cítila, hrozně to bolelo. Ty lidi jak mizely tak jsem cítila jejich bolest. Thanos vymazal polovinu všeho živého jak řekl že udělá. Nejhorší je že to už nejde zvrátit. Přišla jsem znovu a rodinu, znovu a svojí nejlepší kamarádku. Znovu jsem jí viděla odcházet. Ale tentokrát to bylo jiný. A navíc zmizel Bucky. Já nevěděla jsem co mám dělat. Nemůžu přestat myslet na ty co zmizely. Rozhodla jsem se že budu hledat polobohy. Už jsem jich několik našla ale je to dost těžký. Nebaví mě to, mám toho tady plné zuby. Vstala jsem. Už toho opravdu mám dost. Šla jsem do koupelny. Vzala jsem nůžky a podívala se do zrcadla. Proč zmizel?! Začala jsem si stříhat jeden pramínek za druhým....
           **************************
Zrovna jsem u Okoye. "Jak vlastně máš" zeptala se mě. "Je to pořád stejný, ale co ty" zeptala jsem se jí. "Pojď někoho ti představím" řekla. Došly jsme do dětskýho pokoje a tam si hrála malá holčička. "Kdo je to" zeptala jsem se jí. "To je Sarah Eleanor  Rogers, dětička Wakandského trůnu" řekla. "Počkat to je dcera Katherine a T'chally" řekla jsem. "Jop a tohle je pro tebe" řekla. Podala mi zapečetěný dopis."Asi před dvouma dny jsem ho našla" řekla. Otevřela jsem a dala se do čtení.
'Drahá Sam, pokud to čteš tak se stalo to co jsem předpokládala a čeho jsem se obávala. Ano přišel Thanos a vymaz polovinu všeho živého a my jsme toho nedokázaly zabránit. A jestly to čteš znamená že se o mojí dceru nemá kdo postarat. Určitě se o ní starala Okoye ale ta má svoje starosti. Tak prosím tebe. Vychovej a posterej se o Sarah, prosím. Protože vím že tobě můžu věřit, ty jsi ten nejůžasnější  a nejlaskavější člověk na světě. Tak o to tě teď žádám. Ber to jako moje poslední přání.              Katherine Amelie Rogers.
Dopis jsem dočetla a nemohla jsem to tomu uvěřit o co mě v tom dopise žádá. Podívala jsem se na malou. "Kolik jí je" zeptala se mě. "Budou jí dva roky" řekla.  Podívala jsem na malou holčičku která ležela ve svojí posílce a cucala se palec u ruky.   Došla jsem k ní. Má čérné vlásky a tmavé oči. Když si mě všimla začala se smát. "Takže je to Sarah" zeptala jsem se. Okoye se na mě usmála. "Ano a mohu se tě na něco zeptat" řekla. Kývla jsem v souhlas. "Co ti píše Amelie v tom dopise" zeptala se mě. Dala jsem jí do přečíst. "A ty so o ní chceš starat" zeptala se mě znovu. "Ráda bych, teda pokud by ti nevadilo" řekla jsem. "Nebude mi to vadit" řekla jsem s menším úsměvem. "Dobře tak já jí zabalím věci" řekla. "Tak jo, postarám se o ní Amelie. Doufám že to nějak zvládnu" pomyslela jsem si.
      *****************************
O dva a půl roku později
Jsme na cestě k Tonymu a Peper. Dneska má narozeni a i Tonyho dcera.  Zastavila jsem před jeho barákem. Vytáhla jsem malou. Šla jsem i s Sarah ke sveřím. Tam jsem zaklepala. Otevřela mi Peper. "Ahoj Samantho, jak se máš" zeptala se mě. "Ahoj dobře může dál" zeptala jsem se. Kývla a odstoupila jsem. Vešla jsem dovnitř. Malý jsem vyslýkla kabát a sundala boty. "Běž si hrát s Morgan ano?" řekla jsem. "Dobže" řekla a utekla. Sundala jsem si kabát a boty. Obula jsem si bačkory. "Tak pojď doděláme ten dort" řekla. Šly jsme do kuchině. Tony tam pracuje na dortu vypadá to komicky. "Tony běž se radší věnovat dětem, dort přench nám" řekla Peper. Zasmála jsem se. Tony zvedl hlavu. "Tohle jsem si nezasloužil" řekl a odešel. Šla jsem k uvadlu a pustila vodu. Na ruce jsem dala  mýdlo a umyla se je. Vodu jsem vypla a ruce si utřela. Podívala jsem na ten dort. "Stačí  když to uhladíme a potáhneme,  vytáhneš z lednice postvičky z mracipánu" zeptala se mě. Kývla jsem a došla pro ně. Vytáhla jsem je a dala na stůl. Dala je na ten dort. Vypadal hezky. Usmála jsem se. "Kéž by jsi tady mohla být" pomyslela jsem si. Dala jsem tam pět svíček. Přišel Tony s holkama a James. Usmála jsem se ně. Tony vzal Morgan a James Sarah. Sfoukly svíčky. "Vsechno nejlepší" řekly jsme.......

Pokud to chcete podrobně co se dělo tak si bohužel musíte počkat až moje sestra vydá příběh

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat