15.Kapitola Wakanda

108 5 0
                                    

Pohled Steva
O tři týdny později
Amelie je na tom blbě. V hrudi jí zůstal kus tuho nože a nemůžeme ho vytáhnout. Protože by jí to zabilo. Nevíme co máme dělat. Její stav se každou minutou zhoršuje. Navíc doktoři mi radí aby jí nechal odpojit. "Co budeme dělat" řekl Tony. "Nevím" řekl jsem. "Musí být nějaký způsob jak jí zachránit" řekl Bruce. "Ale jaký" řekla Wanda. Podíval jsem se na Amelii. Tentokrát je to jiné. Umírá pomalu. Ale stejně je na tom něco stejné. Nemůžu stím nic dělat. Nebo můžu já nevím. "Měly by ste jít domu" řekl jsem ostatním. "Ale co ty" zeptal se Bruce. "Já tu budu ale nebojte brzy vyrazím taky" řekl jsem. "Dobře" řekl Wanda. "Ale kdyby cokoliv tak zavolej" řekla Natasha. "Neboj" řekl jsem. Všichni odešly. Šel jsem k Amelii. Sedl jsem si na židly a chytil jí za ruku. "Amelie jeslty mě slišíš slibuju ti že tě nenechám odpojit a nenechám aby mi tě znovu vzaly jenom tě prosím bojuj" řekl jsem. Slišel jsem jak se otevřely dveře. "Třeba mám řešení pro tvůj problém" ozval se něčí hlas. Podíval jsem se kdo to je. Nemohl jsem uvěřit vlastním oči. "Bucky" řekl jsem. "Ahoj Steve" řekl. Vstal jsem a šel kněmu. "Co tu děláš" řekl jsem. "Mám řešení tvého problému" řekl. "Jaké" zeptal jsem se. "Na to není čas chystají se jí odpojit i bez tvého souhlasu" řekl. "Ale proč" řekl. "To není důležité chceš aby žila nebo ne" řekl. "Jasně že chci" řekl jsem.
       **************************
Amelie jsme vzaly do letounu. Na cestě nevím kam. Její stav se zase zhoršil. Ten kus má kousek od srdce. "Bucky za jak dlouho tam budeme" řekl jsem. "Tady plukovník James Branes" řekl do vysílačky. Opravdu? Teď mě ignoruje? Přistál. Šel ke mě. "Jsme ve Vakandě" řekl.  Vykulil jsem na něj oči.  "A oni Amelii pomůžou" zeptal jsem se ho. "Ano" řekl. Šly jsme i sní ven. Šly jsme do nějaký laborky. "Shuri jí pomůže" řekl. "Kdo to je" zeptal jsem se ho. "Sestra krále" řekl. "Aha" řekl jsem. Vešly jsme. "Shuri jsme tu" řekl. Dal jí na takové lehátko. Přišla dívka. "Zdravím Capitáne" řekla.  Nevím co mám říct. Šla kní. Začala jí ošetřovat. Vytáhnula jí ten kus toho nože. Pak jěště něco uděla. Podívala se na mě. "Už by měla být v pořádku" řekla. "Děkuju" řekl jsem.......

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat