12.Kapitola To nic není

113 7 0
                                    

Otevřela jsem oči a párkrát zamrkrala. Tony mě někam nese. "Amelie vydrž, doktor se na tebe hned podívá. Neboj se. " řekl. "T-tony" špitla jsem. Je tam Bruce a doktor. "Co se stalo" zeptal se ho. "Byla jsme se projít pak říkala že se jí točí hlava a pak mi spadla do náruči" řekl. "Slečno vnímáte mě" zeptal se mě. Kývla jsem "Jak se jmenujete" řekl. "Katherine Amelie Somerová" šeptla jsem. "Dobře a víte co se váme stalo" zeptal se mě. "Já bylo mi dobře a po chvíly jsem omdlela ale na něco jsem si vzpoměla" řekla jsem. "A na co" zeptal se ně. "Na co sis vzpoměla" zeptal se mě Tony. Podívala jsem se mu do očí. Zatmělo se mi před očima. "Amelie" řekl Tony. Oči se obrátily v sloup a pak byla tma.....
Flashback
"Zase jsem vyhrála" křikla jsem. "Jo a já zase prohrál" řekl Tony. Udělal smutný pohled. "Co kdybychom hrály znovu" řekl. "Chceš znovu prohrát" zasmála jsem se. "Tentokrát neprohraju" řekl. Hrajeme šachy.....
************************
Jsem zrovna se Stevem venku. "Jé tady je to krásné" řekla jsem. "Že ano" řekl. Někdo nás napadl. Podívala jsem se. Jsou to Hydráci. "Schovej se za mě Amelie" řekl. "Ne Steve já je zvládnu" řekla jsem. "Být tebou si zacpu uši" řekla jsem znovu. Udělal jak jsem řekla. Nadechla jsem se a z plného hrdla jsem začala jěčet. Začaly postupně omdlívat. Přestala jsem. Protože jsem se nemohla mi došel kyslík. Rozeběhla jsem se proti těm ti zůstaly na nohou. I Steve se přidal. Byla sranda se snimi prát. Všimla jsem si že jeden míří na Steva. Neváhala jsem ani sekunda a skočila před něj. Agent vystřelil. "Amelie" křikl Steve. Odkopl toho agenta. Našťestí byl poslední. Já jsem spadla. Hned byl u mě. "Co jsi to udělala" řekl. "To nic není" řekla jsem. "Musíš do nemocnice" řekl. Vytáhl telefon. A začal volat. Drží mi tu ránu. Začaly se mi zavírat oči. "Nespy nesmíš" křikl. "Odpust" špitla jsem a pak byla tma......
****************************
(Viz. První díl: Avengers Katherine Amelie Somersová. 5.Kapitola Život za život)
Jsem na ošetřovně. Je tu Pietro. Nevšiml si že jsem vzhůru. Chvíly jsem na něj koukala. "Pietro" šeptla jsem. "Amelie" řekl vesele. "Jak dlouho jsi vzhůru" zeptal se mě. "Já teď jsem se vzbudila" řekla jsem. "Aha" řekl. "A co se vlastně stalo" zeptal se mě. "No, omdlela si. Ale spala si skoro pět dní. Bály jsme se že se nevzbudíš" řekl. "To se stává" řekla jsem. "Co se stává" zeptal se mě nechápavě. "No že omdlim a spim třeba pět šest dní" řekla jsem. "A ví se proč omdlíváš" zeptal se mě. "Ano ví, vždy jsem vyčerpaná jakože moc kouzlim"řekla jsem. "Slibuju že už tě nikdy nebudeme do ničeho nutit" řekl. "A já za slibuju že neuteču" řekla jsem a usmála se.
***********************
"Sammy to je úžasný kde jsi se to naučila" zeptala jsem se Samanthy s údivem. Tam mi zrovna ukazuje schopnosti. "Prostě jsem trénovala a časem jsem se to naučila" řekla. Začala jí černě hořet ruka. Soustředila jsrm se. Nechala jsem aby mi začala tak hořet ruka. Já mám modrý oheň. "Musíš ten oheň ovládat" řekla. "Já to zvládam jenom teď poslední dobou je toho asi na mě moc" řekla jsem. "Proto ti schořel pokoj na popol" zeptala se mě se zvednutým obočím. "Já vím ale je to složitý" řekla jsem. Ruka mi přestala hořet. "A co se děje" zeptala se. "To neřeš" řekla jsem. "Ok ale kdyby něco tak za mnou přijď jsem tu vždy pro tebe na to nezapomínej ano" řekla. "Ano" řekla jsem.
*************************
Jsem z Natashou. Jdeme za Tonym. A máme super plán. Tony má narozeniny a mi jsme celý den dělyly že jsme na to zapoměly a přitom jsme tajně chystaly oslavu. "A vyjde to" zeptala jsem se jí. "Jasně že jo" řekla Natasha. Šly jsme pro Tonyho. "Zvládneš to" řekla. Zaklepala jsem. "Ano" ozval se jeho hlas. Vešla jsem. "Ahoj Tony" řekla jsem. "Jé ahoj" řekl. Šla jsem kněmu. "Co potřebuješ" zeptal se mě. "Potřebuju aby si na chvíly šek semnou" řekla jsem. "A proč" zeptal se mě. "Prosím" řekla jsem. "A jsem vhodně oblečený" zeptal se mě. Má na sobě triko a tepláky. "Převlíkni se" řekla jsem. Kývl. Vzal se košily a kalhoty a šel se převlíknou. Já jsem mu vybrala hodinky. "Tak co" zeptal se mě. Podívala jsem se na něj. "Dobrý" řekla jsem. Dala jsem mu ty hodinky. Jdeme. Šly jsme do obýváku. Je tam zhasnuto a všichni jsou schovaný. Sotva jsme vešly do obýváku tak se rozvítily svétla a všichny vyskočily se slovy 'překvapení'. "Všechno nejlepší Tony" řekla jsem.........
Konec Flashbacků

Avengers- Leben für leben 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat