Pohled Amelie
Ten kluk mě něčím připenvnlil ke zdi. Snažila jsem se z toho dostat ale marně. Nevím mě bolí pravý kotník. Šel ke mě blíž. "Ty si Amelie" řekl. "Né já jsem taťka šmoula" řekla jsem ironicky. Vzal telefon a začal někam volat. Bohužel mu nerozumim. Vždyť mám schopnosti. Snažila jsem se použít kouzlo abych spálila to co mě drží ale nejde to. "Prosím pospěšte si" řekl. Snažila jsem se ale marně. Podíval se na mě. "Amelie já ti nechci ublížit" řekl. Cítila jsem že povolují. Dopadla jsem na zem. Zabolela mě noha. Vstala jsem. "Neboj já ti slibuju že ti nic neudělam" řekl. "Tak mě nech jít" řekla jsem. "Nemůžu někdo tě chce vidět" řekl. Zamračila jsem se na něj. Odkapla jsem ho. Dopadl na zem v bezvědomí. "Promiň" řekla jsem. Šla jsem ke dveřim najednou se otevřely. Stál tam nějaký chlap. Zarazil se. "Amelie" řekl. Něco mě srazilo k zemi. Dapadla jsem na záda. "Same ne" okřikl ho. Opatrně jsem vstala.
Podívala jsem se na ně. Na tu nohu se nemůžu postavit. Tolik to bolí. "Nechte mě jít" řekla jsem. "Amelie to jsem já Rhodes" řekl. "Já vás neznam" řekla jsem. Dívá se na mě nechápavě. Udělala jsem krok ale podlomila se noha. Ten Rhodes šel ke mě a vzal mě do náručí. "Pust mě" řekla jsem. "Ne, musíš do bezpečí" řekl. Šel ven. Dal mě na sedadlo spolujezdce. Teď má šanci. Rychle jsem otveřela dveře a běžela pryč. I přes tu bolest jsem běžela. Vběhla jsem do temný uličky. Zakopla jsem. Dopadla jsem na břicho. Doplazila jsem se ke stěně. "Amelie" slišela jsem mužský hlas. Vytvořila jsem okolo sebe kostku z ledu. "Kde je" slišela jsem další hlas. Podívala jsem se na ten kotník. Je rudej a trochu nateklej. Když jim nemůžu utéct tak jim můžu uletět. Ten led jsem nechala zmizet. Postavila jsem se. Oběvily se mi křídla. Vyletěla jsem do vzduchu. Letěla jsem pryč. "Amelie" slyšela jsem za sebou něčí hlas. Podívala jsem se kdo to je. Ten Sam. Zrychlila jsem a vyletěla výš. "My ti nechceme ublížit chceme ti pomoct" křikl. Oba letíme rychle. Já už nemůžu. Jsem moc vyčerpaná. Zatmělo se mi před očima. Začala jsem padat dolů. "Amelie" slyšela jsem něčí křik a to je poslední co si pamatuju....
ČTEŠ
Avengers- Leben für leben 2
FanfictionTady je pokračovaní příběhu Avengers-Katherine Amelie Rogers. Ale upozorňuju nejdřív si přečtěte první díl.