Miután sikeresen végignéztem a ruhákat, azt a néhányat, ami nem volt jó félre raktam a szobában lévő székre, s egy öltözéket kiválasztva, a többit a ruhás szekrénybe helyeztem. Ezután gyorsan át is vedlettem magam, egy egyszerű fehér blúzt, mert hogy nem volt olyan hideg a hotelban, és egy térdnél szaggatott-vagyis olyan beütésű-, világos kék farmert. És mivel hajam teljesen szét volt esve, de nem volt fésűm, így csak leszedtem hajgumim, és kezemmel átfésültem.
Mivel ezután nem nagyon tudtam mit csinálni, és mivel azért voltam ott, hogy ismét "megkedveljem" a Bts-t, úgy terveztem, hogy átmegyek szólni Jinnek, hogy csináljunk akkor valamit.
Tehát átérve a bal felemen lévő szoba ajtajához, bekopogtam rajta, s mikor meghallottam a fiú hangját, ahogy kikiáltja, hogy "szabad", be is tértem hozzá. Az ő szobája sem volt különb az enyémnél, csak egy kissebb színváltozás volt az eltérés.
Ahogy észrevett, először meglepődve végigmért, majd mikor rájött ki is vagyok, egy meleg mosolyt küldött felém.
-Már meg is jártad a rablást? Pedig nappal van..-csóválta fejét rosszallóan, mire csak mosolyogva megforgattam a szemem és leültem mellé az ágyra.
-JungKook és NamJoon hoztak az előbb néhány ruhát.-vontam vállat, kicsit körül tekintve, majd ismét felé pillantottam.-De most unatkozom..-sóhajtottam, még mindig az ő mosolygós arcát pásztázva.
-Háát..-húzta el száját kissé kínosan.-Nekünk most majd gyakorolnunk kell az esti koncertre, szóval nem fogunk ráérni..-vakarta meg tarkóját, de aztán hirtelen kitágultak szemeim, s felemelte a kezét, amitől kissé hátra hőköltem, mert nem számítottam rá.-Deee, te is eljöhetsz velüünk, ha gondoloood..-jutott eszébe eme fantasztikus ötlet, amire néhány percig csak elgondolkodtam, de aztán egy amoly "miért is ne?" pofával vállat vontam.-Akkor gyere, szólok menedzser hyungnak, meg a többieknek.-biccentett fejével az ajtó felé miközben felállt, s ahogy ezt én is megtettem, elhagytuk a szobát.
Mivel a körülöttem lévő embereken kívül, fogalmam sem volt, hogy hol vannak a többiek, vagyis hogy ki melyik szobában van, ezért csak szépen csendben követtem Jint.
-Hyung!-szólította meg a menedzserét, mikor betértünk az illető szobájába, ahol ott tartózkodott RM, érkezésünkre pedig felénk kapták tekintetük.-Baj lenne, ha Violet velünk tartana a koncertre?-kérdezte kissé félve, ellenben velem, mert én inkább jobban féltem mint ő. Nehogy már itt kelljen unatkoznom egész áldott nap!
-Nekem nincs kifogásom. Meg szerintem nem is olyan rossz ötlet.-bólintott egyet, ahogy egy apró mosoly jelent meg arcán, ahogy RMnek is, mire magamban elmondtam egy "halleluyah"-t.
-Köszönöm, akkor majd lent találkozunk!-mondta vidáman Jin, majd már mentünk is tovább, lefele a hotelban.
-Mikor indulunk?-kérdeztem érdeklődve, felpillantva a mellettem álldogáló fiúra, miközben a lifttel haladtunk egyenesen a földszint felé. Kérdésemre pedig ő is rám tekintetett.
-Néhány perc múlva. Addig megvárjuk őket a hallban.-vont vállat, ezzel le is zárva a témát.
*Fél órával később*
A kocsikázás most elég jól ment, mert kettő autóval mentünk, így volt hely mindenkinek. Mikor pedig a helyhez értünk, ahol majd a koncertet tartják, nagy csodálkozva néztem az óriási "épületre", ami belül még nagyobbnak tűnt.
-Hát. Ez. Nagy.-bólogattam, körül tekintve, ahogy már néhány perce a színpadon álltam, s arra vártam, hogy a fiúk átöltözzenek valami kényelmesbe.
-Tetszik?-hallottam meg mögülem J-hope hangját, amire kissé összerezzentem, majd érdeklődve tekintettem a fiú felé.
-Hát az attól függ, hogy érted..-csóváltam fejem, amire nőtt a mosoly az arcán.-Én személy szerint, ennyi ember előtt képtelen lennék énekelni.-tekintettem a nézőtérre.
YOU ARE READING
You Know I Hate You{ BTS/JungKook/ff.}
RomanceUtazás azok felé, akiket a legjobban utálsz. És ráadásul önszántadból. Vagyis félig. De ha úgy vesszük..nem a szüleim küldtek el. Hanem az osztálytársam kért rá. És hát így kezdődött minden. Mint valami románcos sztori, amiről tudod, hogy sosem tel...