Megintcsak egy nappal később hozom a részt, amiért elnézésetek kérem...😞 manapság nagyon szét vagyok szórva és esve is, az egész életem per pillanag egy káosz, és sok mindent elfelejtek...és ha a továbbiakban is ugyanilyesmi történne-ami valljuk be, száz százalék hogy megtörténik-akkor nézzétek el..én igyekszem..
Azért remélem tetszik a könyv, és izgatottan várjátok a részeket 😉!
U.i.:a zenét ironikusan raktam be, majd rájöttök útközben :P
Jó olvasást!❤
A hotelban volt egy kis butik, ahol hát hogyne lett volna fürdőruha, és mi nekünk pont bekellett oda menni, mert Kook szerette volna, hogy együtt menjünk fürdeni.
-De én kényelmetlenül érzem magam bennük..-mondtam végignézve a boltban lévő fürdőruhákon, kissé elhúzva szám, de mintha ő megsem hallotta volna mondandóm, elkezdett nézelődni köztük, majd ami tetszett neki, elvette, és nekem dobta.
-Ezeket mind próbáld fel!-adta a parancsokat, ahogy betolt az egyik fülkébe, és behúzta a függönyt.
Na szuper..
Sóhajtva feladtam az ellenkezést, és inkább elkezdtem öltözni. Még mielőtt valami olyasmit tett volna, amit mind ketten megbánunk.
*negyed óra múlva*
-Mostmár mehetünk?-kérdeztem egyre feszültebben, és frusztráltabban mikor már tán a tízedik ruhát próbáltam fel.
-Na ez! Ez a tökéketes!-csettintett egyett kezével, ahogy felcsillantak szemei mikor megpillantott.
Néhány percen belül meg már a fürdő felé tartottunk, mert Kook lusta volt felmenni fürdő gatyáért, ezért vett magának egyet. Pazarló. Apropó pénz. Még az enyémet is kifizette, mert nem tudtam sajnos ellent mondani neki. Nagyon aranyosan kérte..
Mikor beértünk a helyiségbe, csodálkozva néztem körül, mert nem épp egy kicsi hely volt, ráadásul szép is volt. És csoda mód voltak ott csúszdák is, és több féle medence.
Néhány pillanaton belül pedig meg is láttuk a banda többi részét, kik mosolyogva jöttek felénk, mint ahogy mi. Vagyis nekem inkább kínos mosolyom volt. Mert mégis csak fürdőruha volt rajtam, amiket ugye nem nagyon szerettem. De jó volt benne, hogy lila színe volt.
-Én akkor gyorsan elmegyek átöltözni.-biccentett egy random hely felé a mellettem álló Kook, amire mindenki helyeslően bólogatott és ő már el is tűnt.
-Jössz be a vízbe Violet?-kérdezte RM mosolyogva ahogy megindultak befele az egyik medencébe.-Mit beszélek, még szép hogy jössz!-hitetlenkedett, saját magának válaszolva, s megfogta a csuklóm, majd behúzott a vízbe.
-Huuh, ez jó meleg..!-mondtam megborzongva néhány pillanat után, majd a többiek felé tekintettem, akik már nagy vidáman hülyéskedtek egymással, s csapkodták a vízet. Aprót elmosolyodtam, és megráztam a fejem, de aztán hirtelen engem szemeltek ki legjobb áldozatnak.
-Nehogy azt hidd, hogy téged kihagyunk a mókából!-csóválta fejét Jimin, és már az arcomba is csapta a vízet, amitől kissé lesokkolódtam, de aztán ördögien elvigyorodtam.
-Na gyere csak ide, Park Jimin!-kezdtem el felé menni, kirakott karokkal, ő pedig ahogy rájött a bosszúmra, rögvest elúszott.
Mikor pedig ez megvolt, vagyis vissza kapta tőlem, amit ő adott nekem, önelégülten tettem csípőre a kezeim a víz alatt, de ebben a pillanatban valaki hirtelen befogta az orrom és a szám, majd egy mozdulattal lenyomott a víz alá. Ijedtemben el kezdtem kapálózni, de aztán rögtön ki is kerültem a levegőre, mély lélegzet vételekbe kezdve, és a már röhögő illető felé kaptam lesokkolt tekintetem.
YOU ARE READING
You Know I Hate You{ BTS/JungKook/ff.}
RomanceUtazás azok felé, akiket a legjobban utálsz. És ráadásul önszántadból. Vagyis félig. De ha úgy vesszük..nem a szüleim küldtek el. Hanem az osztálytársam kért rá. És hát így kezdődött minden. Mint valami románcos sztori, amiről tudod, hogy sosem tel...