3. Poznajmy sie lepiej.

2.1K 83 144
                                    

Pow. Marek
                                 ***
Jechałem właśnie samochodem w drogę powrotną, czyli drogą do domu. Po zaproponowaniu przez Łukasza zapoznania się dał mi swoj numer. Nie sądziłem, że w ogóle z nim pogadam, a co dopiero poznam. Oczywiście nie będę go straszyć tym, że jestem gejem. Można tak uznać jeżeli wole chłopaków. Nie wiem przypadkiem czy nie jest homofobem. W sumie nie wygląda na takiego, ale sam mówił, że wygląd o niczym nie świadczy. Wole narazie nie ryzykować.

Zresztą sam dał mi numer i powiedział, że będziemy pisać żeby się lepiej poznać. Na szczęście jest z mojego miasta. Czyli ze Szczecina. Po podaniu numerów musiałem już iść bo mój ojciec się uchlał i matka chciała już wracać do domu.

Minęło dopiero 15 minut od wyjechania, a ja dalej myślę o tym chłopaku. Oczywiście z moich rozmysleń obudził mnie sms. Sms od Łukasza. Jak najszybciej odblokowałem swojego iPhone i wszedłem w sms.

Łukasz 🙄❤️
Aktywny(a) teraz

•Hejka, jak tam u ciebie?

                                    Nawet okej, a u ciebie? •

•W miarę, chociaż nie powiem, ze ten slub
Mnie wykończył
                                                 No mnie tez :///•
•Mam takie pytanie
                                                                   No?•

•Będziesz chciał się jutro spotkać? No wiesz fajnie by było się lepiej poznać

            Jak rodzice mnie puszcza to jasne :)!•

                                     ***
Nigdy nawet nie pomyślałbym, że się z nim poznam. Nie powiem, ale szybko to minęło. Dopiero się kończy dzień a ja już mam jego numer i dużo o nim wiem. Przynajmniej wiem to, że nazywa się lukasz, ma 26 lat i urodziny ma w listopadzie. Chociaż tyle.

Po godzinie byłem już w domu. Byłem tak zmęczony, ze postanowiłem się przebrać w piżamę i od razu iść spać. No nie powiem, ten dzień jest cudowny.

                                   ***
Była godzina jakoś 15 minut po 12. Tak, ja tak wstaje. Równie dobrze mógłbym spać do 16. Jakoś dzisiaj wcześniej wstałem.

Postanowiłem, że zanim wstanę to zobaczę czy coś ciekawego przyszło mi na telefon przez noc. Przeważnie zawsze sprawdzam telefon jak wstanę i dopiero robię resztę.

Odpaliłem telefon i na stronie głównej dostrzegłem wiadomości od Łukasza. Fajnie, że nawet z rana do mnie pisze. Odblokowałem telefon i wszedłem w sms.

Lukasz 🙄❤️
Aktywny(a) teraz

Hejka maruś
•Co tam u ciebie?
•Ty tak długo śpisz? XD
•Tak wgl to te spotkanie aktualne dzisiaj?

                            Em hej, sory ja tak śpię 😂•

•No okok

                Aktualne, to o której się widzimy?•

•12 pasuje? Bo jak dopiero wstałeś to dam ci czas na ogarnięcie dupy XDD

                           Humorek to ty masz, pasuje•

•XD no wiesz :)
                                   ***
Po skończeniu pisania z Łukaszem przeglądałem jeszcze kilka medii i postanowiłem, że już wstanę z tego łóżka i ogarnę się, żeby później nie musiał tego robić szybko. Wstałem z łóżka i poszedłem  w stronę mojej szafy. Dalej byłem u rodziców w domu, ale znalazły się jakieś ubrania. Ubrałem się, wziąłem swoje rzeczy i szybkim krokiem zszedłem na dół.

Na zawsze i dwa dni dłużej ||KxKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz