Keyifli okumalar herkese🌼
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Sabah gözlerimi açtığımda yorgunca yataktan kalktım. Yan tarafımda uyuyan Nazlı'ya bakıp iç çektim.
En zor zamanlarımda yanımda olmuş, ailem olmuştu. Hayatımı da beni de asla yargılamamıştı. Bu yüzden bende onun hayatına karışmamış, özel hayatını sorgulamamıştım. Ama kuzenimle yatması sınırı aşmıştı. Diğer uçta Reyhan vardı ve onu seviyordum. İyi kızdı yani. İdris'in şerefsizliğine diyecek sözüm yoktu tabii. Ayrıca eğer Nazlı, İdris'in bir nişanlısı olduğunu bilseydi böyle bir şey yapmazdı. Bundan emindim.
"Günaydın.."
Duyduğum sesle yeşil gözlerimi Nazlı'ya diktim. Dün yaşanan olaylardan sonra hiç konuşmamış doğruca odama gelmiş yatıp uyumuştuk.
"Günaydın."dedim sert sesimle. Neden bilmiyorum ama sinirlenmiştim. Yataktan kalkıp banyoya girmek üzereyken Nazlı'nın konuşmasıyla durdum.
"Öfkelisin...Peki neden?"
Şaşkınlıkla ona baktım.
"Neden mi? Kuzenimle yattığın için olabilir mi?"dedim hafif sinirle.
Umursamazca omuz silkti. Yataktan kalktı. Kollarıni göğsünde birleştirip gardroba yaslandı.
"Ne var kuzeninse? Olamaz mı?"
Bıkkınca soludum.
"Buralarda olmaz! Hele İdris nişanlıyken hiç olmaz."
İlk kez kavga ediyorduk.
"Sadece iki kez birlikte olduk. Bir araba da bir de kaldığım otelde."dediğinde gözlerimi büyüttüm.
Şaka yapmasını umdum.
"Utanmadan söylüyorsun bir de. Ayrıca araba ne ya? Manyak mısınız siz ya biri görseydi! Zaten herkes biliyor görmelerine gerek kalmadı."deyip banyoya girdim ve kapıyı hızla kapattım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım. Nazlı üzerini değiştirmiş bavulunu toparlıyordu.
Şaşkınlıkla yanına gittim.
"Ne yapıyorsun?"dedim cidden şaşırmıştım.
"Gidiyorum. Daha fazla kimseyi rahatsız etmek istemiyorum. Geldiğimden beri "ben ve kaşarlıklarım" yüzünden başına gelmeyen kalmadı."dedi üstüne basa basa.
Bana kırılmıştı.
Elimi koluna koydum. Şevkatle gözlerine baktım.
"Saçmalama. Ve lütfen kendini küçümseme. Herkes kendi bedeninden sorumlu. Ne yaptığın beni ilgilendirmez ama...o benim kuzenim Nazlı. Ve nişanlı olduğu ki artık değil ama olsun...nişanlı olduğu kızı severdim. Temiz, saf kızdır. Kalbi çok kırılmıştır. Ben...yani sen buranın düzenini bilmiyorsun. Burada işler o kadar kolay ilerlemiyor."deyip derin bir nefes aldım.
Nazlı'nın gözleri doldu. Bir den ağlamaya başladı. Elinin tersiyle göz yaşlarını silerken kısık ve pürüzlü sesiyle konuşmaya başladı.
"Yemin ederim sevgilisi olduğunu bilmiyordum, bilseydim asla Berrin...asla birlikte olmazdım onunla. Zaten arabada onunla yattıktan sonra beni bıraktı otele. Arabadayken de onunla dalga geçtim..şey...anlarsın ya işte..kalbi kırıldı sanıp içki içmeye davet ettim ama asla onunla tekrar birlikte olma fikri yoktu aklımda. Sarhoş olmuşuz. Ne ara odama çıktık ne ara birlikte olduk hatırlamıyorum bile. Sabah kalktığımda hızla üzerimi değiştirip konağa geldim işte. Daha sonra sürekli aramaya başladı beni, görüşmek istediğini söyledi. İşte en son evine davet etti. Eğer nişanlısı olduğunu bilseydim böyle bir şey yapmazdım."deyip bıkkınca yatağa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yegâne
Teen Fiction"Seviyor musun onu?"dedim titreyen sesimle. Gözlerini acı çekiyormuş gibi kapattı. Elimi ittirdi. Elimi yanağına koydum. "Yapma..."diye fısıldadı fakat yanağını avcuma yasladı. Gözlerim sulanmıştı. Onu o kadar çok özlemiştim ki... "Seni çok seviyoru...