Keyifli okumalar herkese🌼
Sizi seviyorumm
Yorumlarınızı bekliyorum💓
Size ve düşüncelerinize saygı duymayan insanlara fırsat vermeyin, öyle insanların tek amacı zaten kavga çıkarıp o kaostan beslenmek...
***
Hatice eve geldiğinde avcundaki biletleri iyice sakladı. Evden gelen bağırış sesleri hayra alamet değildi. Adımlarını hızlandırıp kapıya ulaştı.
Titreyen elleriyle hızlıca kapıyı çaldı. Ebrar gözleri iki çeşme açtı kapıyı. Tek kelam etmeden koşarak mutfağa kaçtı.
Hatice kapıyı kapatıp salondan gelen seslerle o tarafa yöneldi.
"Nasıl çekip gider! Nasıl!"diye bağırdı Havin.
Hatice sessizce salona girip köşedeki sandalyeye sindi. Etrafta gözlerini gezdirdi. Kenan Ağa camdan dışarı bakıp tespihini çekerken Yade Keja ortalıklarda gözükmüyordu. Havin Hanım sinirle oturduğu koltuktan zar zor konuşuyor,kızı Gülümser bir tarafında gelini Zara diğer tarafında kolonyayla kollarını ovup koklatıyorlardı. Saruhan iki elini başının arasına almış Celal ile yanyana otururken onunla konuşuyordu. Ömer ise tekli koltukta sereserpe oturmuş gözleri Hatice'yedi.
Hatice kocasıyla gözgöze gelince irkildi. Adamın bakışları soğuktu. O sırada Saruhan başını kaldırdı. Kaşları çatılırken Hatice'ye döndü.
"Yenge...Sen biliyorsundur nereye gittiğini. Söyle, Berrin nerede?"
Hatice dili tutulmuşcasıma bakakaldı Saruhan'a. Anlamayarak kaşlarını çattı.
"Berrin...Gitti mi?"dediğinde Saruhan alayla güldü.
"Yapma Allah aşkına. Bu konakta birbirinize en yakın sizsiniz. Biliyorum, Berrin'in kaçmasına yardım ettin."
Hatice'nin gözleri büyüdü.
"Asla! Benim de şimdi haberim oldu yemin ederim."
"Kes sesini! Çabuk söyle nereye gitti o yosma!"diye bağırdı Havin.
Kenan sinirle camdan çekildi.
"Asıl hepiniz kesin sesinizi! Bir daha tek kelime duymayacağım. Saruhan, bizi ikinci kez silip giden gelinin bu evde işi olamaz. Boşanma davasını derhal açıyorsun."
Saruhan ayağa kalktı.
"Buna ben karar veririm baba siz değil."
"Saruhan kes sesini! Defol git gözüm görmesin seni. Hepimizi rezil kepaze ettiniz zaten. Gittin önce nişanı bozdun, Berrin ile evleneceğim dedin. Kimse sesini çıkarmadı. Sonra evleneli şunun şurasında iki üç ay oldu,eski nişanlını kuma getirdin. Sen bizimle oyun mu oynuyorsun lan! Boşanacaksın dedim o kadar!"diye bağırdı Kenan Ağa ve hızla evden çıktı.
Ömer'in gözleri yukarı çıkan Hatice'deydi. Tek kelime etmeden salondan çıkmıştı. Umursamayıp ailesine geri döndü.
Havin derin bir nefes alıp Zara ve Gülümser'e çıkmalarını söyledi. İkiside salondan çıktılar.
"Oğlum...yapma gözünü seveyim. Baban haklı. Boşan bitsin. O bizim aileye uyum sağlayamıyordu zaten. Bak benim dediğime geldin Çiçek'le evlendin. Resmi nikahı da kıyarız ona. Mutlu mesut bir yuvan olur oğlum...Bir daha o karının peşinden koşmana asla izin vermem duydun mu! Asla! Gideceksen önce benim ölümü çiğneyeceksin!"
Saruhan sinirle bir soluk aldı.
"Anne o her şeye rağmen benim karım. Zor zamanlar geçiriyoruz ayrıca...Ben Çiçek'le neden evlendim biliyor musun? Onu şerefsiz ağabeyinden korumak için! Kızı dövüp duruyormuş, zorla babası yaşındaki herifle nikahlayacaktı. Bana yalvardı, yardım istedi. Ne yapsaydım söyle? Bıraksa mıydım öyle? Allah kahretsin hataydı belki...Belki başka bir yol da bulabilirdim ama tek çıkış yolu o an evlilik göründü. Ben yeterince pişmanım...Siz de üstüme gelmeyin artık. Ben Berrin'i seviyorum, bu bizim imtihanımız o kadar. Onu bulacağım..."deyip salondan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yegâne
Teen Fiction"Seviyor musun onu?"dedim titreyen sesimle. Gözlerini acı çekiyormuş gibi kapattı. Elimi ittirdi. Elimi yanağına koydum. "Yapma..."diye fısıldadı fakat yanağını avcuma yasladı. Gözlerim sulanmıştı. Onu o kadar çok özlemiştim ki... "Seni çok seviyoru...