B9-Güvenmek zorunda değilsin.

6.6K 266 23
                                    


Keyifli okumalar herkese🌼

🌼🌼

Saruhan şokla silahı ateşleyen Çiçek'e baktı. Ardından kanlar içinde yere yığılan Berrin'e. Hızla Berrin'in yanına ilerledi. Karnından vurulmuştu.

Çiçek ise şokla bir elinde ki silaha bir de Berrin'e bakıyordu. Ne yapacaktı?

Katil mi olmuştu şimdi?

Saruhan'ın telefonunu çıkardığını, ambulansı aradığıni işitti. Herket edemiyordu, öylece elinde silahla kalakalmıştı. Saruhan Berrin'in yarasına bastırırken Berrin hâlâ uyanıktı.

"Beni duyuyor musun! İyi misin Berrin!"dedi korkuyla Saruhan. Berrin acıyla homurdandı.

Saruhan endişeyle onu süzerken başını Çiçek'e çevirdi. Çiçek kocaman açtığı mavi gözlerinden yaşlar yuvarlanırken hıçkırıklara boğulmuştu. Saruhan hem sinirli hem de hüzünlüydü. Çiçek daha on dokuz yaşında,çocuk sayılırdı. Sevgiyi, aşkı bilmezdi ki O. Annesinin dolduruşlarına geliyordu. Tekrar Berrin'e baktı. Acıyla nefes almaya çalışıyor, bir eli yarasındaydı.

"Ambulansı aradım. Yarana bastırabilir misin? Ben hemen geleceğim."dedi sesi titrerken.

Ya onu tekrar bırakırsa? Ya tekrar bırakıp giderse...Ağlamamak için dişlerini birbirine geçirdi Saruhan.

Onu yeni bulmuşken kaybedemezdi.

Bu kez olmaz.

Sevdana sahip çık oğlum!

Berrin canı çok acısada başını salladı ve yarasına bastırmaya başladı. Saruhan nemlenen gözlerini elinin tersiyle silip Çiçek'e doğru hızla yürüdü. Çiçek korkuyla bir iki adım geriledi.

"Ver o silahı bana.."dedi dişlerinin arasından. Çiçek hıçkırırken silahı daha sıkı kavradı. Başını iki yana salladı.

"Hayır! Katil oldum! Onu öldürdüm. Biliyorum ölecek! Hapislerde sürünemem! Sensiz yapamam ben!"diye haykırıp silahı başına dayadı.

Saruhan'ın gözleri dehşetle açıldı. Ne yapıyordu yine!

Silaha uzandı. Sertçe çeksede Çiçek bırakmadı. İkisi arasında arbede yaşanırken,

Silah patladı.

***

Geçmiş-Muğla,Bodrum.

Otogara geldiğinde ağlaması yeni yeni durmuştu. Burnunu çekerken vezneye yaklaştı. Veznede ki adam Berrin'e şaşkınca bakıyordu. Ağlamaktan gözleri şişmiş ve kızarmıştı.

"Merhaba. En yakın nereye otobüsünüz var?"

Adam başını bilgisayara çevirdi.

"Muğla-Bodrum otobüsümüz on dakika sonra kalkacak."

Berrin başını salladı.

"Bir bilet alabilir miyim? Mümkünse cam kenarı olsun."

Adam başını sallayıp bileti verdi. Bavulunu muavine teslim ettikten sonra yerine geçti. Yanında hiç kimsenin olmamasının verdiği rahatlıkla başını cama yasladı. Gözlerinden istemsiz yaşlar akıyordu.

Babası Şehriban'la evlenmişti.

Onu, annesinin evine sokmuştu.

Ve Berrin hiçbir şey yapamamıştı.

Gözlerini yumdu.

Peki ya Saruhan. Zihnine bir anda O düştü. Mektubu almış mıydı? Çoktan okumuş olması gerekiyordu. Telefonuna baktı.

YegâneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin