B26-Tesadüf.

3.9K 162 87
                                    

Keyifli okumalar herkese🌼

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Berrin ve Saruhan yorgun argın otele vardıkları gibi yatağa girip uyumuşlardı. Ertesi gün duş alıp kendilerine gelmişler ve sağlam bir kahvaltının ardından otelin plajına inmişlerdi.

"Hayatım güneş kremini uzatır mısın?"

Berrin kocasınım arkasına geçip sırtına kremi sürmeye başladı. Sonra kremi ona verdi. Şezlonguna uzanıp güneş gözlüklerini taktı ve denizi izlerken güneşlenmeye başladı.

"Bu tatil iyi gelecek bize..."diye mırıldandı Berrin.

Saruhan işini bitirmiş gazetesini okurken başını salladı. Bir süre daha bu şekilde vakit geçiren ikili duydukları sesle o tarafa döndüler.

"Berrin abla!"diyen Lina ile Berrin şezlongtan kalkıp gülümsedi.

"Lina koşma kızım!"diye arkasından bağıran annesi Gonca hafif bir tebessümle onlara yaklaştı. Berrin eğilip Lina'yı kucakladı.

"Tatlım benim! Nasıl da büyümüşsün görmeyeli.."deyip yanaklarını öptü kızın.

Berrin Lina'yı kucağından indirip Gonca'ya döndü.

"Merhaba Gonca Hanım."

Gonca ona uzatılan eli sıkıp gülümsedi.

"Hoşbulduk Berrin...Uzun zamandır seni şirkette göremiyorum. Biliyorsun, şirkettekilerden de pek haz etmediğim için onlara sormadım."

Berrin utançla gülümsedi. Saruhan'ı gösterdi.

"Eşim Saruhan...Evlendim de. O yüzden."

Gonca önce şaşırdı sonra gülümsedi. Saruhan ile el sıkıştılar.

"Memnun oldum Gonca bende."

"Memnun oldum."diyen Saruhan, ona sırıtarak bakan Lina'ya göz kırptı.

Lina utanarak annesinin elbisesinin arkasına saklanıp elini ağzına götürüp kıkırdadı.

"Sonunda geri döndün ama. Duyduğuma göre Nazlı istifa etmiş."

Berrin başını salladı.

"Evet öyle olmuş. O hamile de."

Gonca şaşkınlıkla bakakaldı.

"Siz ikiniz bir anda evlenip çoluk çocuğa karıştınız ha. Şaşırdım valla."

Berrin gülümsedi.

"Nazlı'yı bilemem ama Saruhan ile benim ki çocukluk aşkı..."deyip kocasına gülümsedi.

Gonca keyiflendi. Eski kocasının Berrin'e karşı ilgisi olduğunu biliyordu bu yüzden pek hazetmiyordu ondan ama artık baya seviyordu onu!

"İsterseniz bizimle birlikte kalın. Yeni geldik otele zaten."

Gonca tamam deyip yan tarafta ki boş şezlonga yerleşti. Lina'yı kremleyip kolluklarını taktı.

"Kızım ben yine de çekiniyorum ya...Ben biraz Berrin ablanla sohbet edeyim öyle denize girelim olur mu? Seni tek bırakmak istemiyorum."

Saruhan gülümseyip kıza baktı.

"İzin verirseniz biz Lina'yla yüzebiliriz. Zaten ben tek başıma sıkılırım."

Lina sarı kıvırcık saçlarını savurarak annesine baktı.

"Evet anne Saruhan'la biz yüzeriz." Gonca gözlerini büyütüp Lina'yı uyarırken Berrin ile Saruhan kahkahalarla gülüyorlardı. İkisi el ele tutuşup denize gidince Gonca ile Berrin yalnız kaldılar.

YegâneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin