B15-Bir tek O kaldı.

5K 257 52
                                    


Keyifli okumalar herkese🌼

Size bir şarkı bıraktım. İsterseniz dinleyebilirsiniz ♡

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

"Bu para bizi ne kadar idare edebilir ki İdris? Bir de bebek geliyor..."diye mırıldandı Nazlı iki odalı eski bir apartman dairesinin üçüncü katının balkonunda oturmuş, karşısında oturup bacaklarını yan tarafta ki sandalyeye uzatıp telefonuyla ilgilenen İdris'e bakarken.

İdris telefonu kapatıp kara gözlerini karısına çevirdi.

"Endişelenme, Urfa'ya döner dönmez arkadaşımla ortak kurduğumuz oto galerinin başına geçeceğim. Biz gelene kadar da payıma düşeni gönderiyor Ferit sağolsun. Sen bunları dert etme Nazlı.."diye gülümsedi.

Nazlı bir elini karnına koydu. Sonra gözlerini tekrar İdris'e çevirdi.

Avcıya yem olduğunun farkındaydı ama...

Başka çaresi yoktu.

Bebeği aldırmayı planlamıştı ama çok geç kalmıştı. Daha Berrin'in evinden dönmeden hamile kaldığını anlamıştı. Aradan geçen bir kaç hafta da İdris'e haber vermiş ki zaten bağlantılarını koparmamışlardı, İdris de bebeği öğrenir öğrenmez evden kaçıp Nazlı ile evlenmişti.

"Urfa'ya dönmek istemiyorum. Ben başka bir şirkette iş bulurum. Sende arkadaşına söylersin, bir şubede Mersin'de açalım diye. Burada işini kurarsın İdris. Ama Urfa...Olmaz."

İdris masaya uzanıp sigarasını yaktı. Dumanı ağır ağır üflerken karısını süzdü. Nazlı ise gözlerini Mersin'in batmak üzere olan güneşine çevirmişti.

"Urfa benim evim. Ailem orada. Yaşantım orası. Şimdilik Mersin'e geldik,bunu sana söylemiştim."dedi keskin sesiyle.

İtiraz istemiyordu.

Alayla gülen Nazlı arkasına yaslanıp İdris'e baktı.

"Ne saçmalıyorsun sen? Aileymişte yuvaymış. Bana orospu dediler. Seni silip attılar. Bizi kabullenirler mi sanıyorsun. Eğer bir aile kurmak istiyorsak onlardan uzak durmalıyız."

İdris sigarasından bir nefes çekip üfledi.

"Berrin ile konuşmuyorsun değil mi? Sakın Nazlı. Sen Berrin'i yedi senede tanıdım sanıyorsan yanılıyorsun. Hayatında görüp görebileceğin en kindar insandır O. Daha reşit değildi evden kaçtığında. Onca zaman aradılar da bulamadılar onu. Sonrasını biliyorsun zaten."

Nazlı baygın bakışlarla cevap verdi.

"Konumuzla ne alakası var. Tabii ki Berrin ile konuşmuyorum. Seninle evlenip hamile kaldığımı öğrense zaten O da benimle konuşmaz emin ol. Daha ilk flörtleştiğimizde sezip beni uyarmıştı. Şimdi yüzsüz gibi nasıl konuşurum onunla?"

"Ama seni arıyor."

Nazlı irkildi. Gözleri büyürken anlamaz bakışlarla İdris'e baktı. Sinirle homurdandı.

"Telefonumu mu karıştırıyorsun?"

İdris omuz silkerken biten sigarasını küllüğe bastırdı.

"Evet, karımın kimlerle konuştuğunu merak ediyorum, olamaz mı?"

"Bas baya beni kontrol ediyorsun işte. Güvenmiyorsun."

İdris öfkeyle öne doğru eğildi.

"Yattığımız ilk gün benden daha iyileriyle birlikte olduğunu söyleyen bir karım var benim. İzin ver de azıcık güven probemi yaşayayım ha ne dersin?"

YegâneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin