B24-Özür dilerim.

4.2K 202 39
                                    

Keyifli okumalar herkese🌼

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

"Hayatım bavulları yerleştirdin mi bagaja?"dedi Berrin son kez çantasını kontrol ederken.

Saruhan başını evet anlamında sallayıp odadan çıktı. Alt kata indiler. Vedalaştıktan sonra Berrin ve Saruhan arabaya geçtiler.

"Tatilimizin bir hafta sürmesini çok isterdim ama büyük bir işin peşini kovalıyoruz ve ben şirkette ki önemli mühendislerden biriyim. Bu yüzden üç gün kalabileceğiz. Ama senin işlerin yetişmezse kalırsın Berrin."

Berrin yolda ilerlerken dışarıyı izlemeyi bırakıp gülümseyerek Saruhan'a döndü.

"Bakarız. Ama ayarlarım diye düşünüyorum. Bir de sana bir şey soracağım."

"Sor."

"Sen neden ağabeylerin gibi tarlalarla uğraşmadın. Üniversiteyi yarım bırakmamış mıydın?"

Saruhan gülümsedi.

"Hayatım tarlalardan gelen gelirler onları geçindirebiliyor. Ve ikiside evli, çocuklu olduğu için kendi payımı da Ömer ağabeyime verdim. Zaten pek muhattap olmak istemiyordum. Beni biliyorsun, anlamam tarla tapan işlerinden. Üniversiteyi de dondurmuştum, devam ettim. Şimdi bir şirkette mühendisim. Bu sene üçüncü yıl bitiyor."

Berrin başını salladı.

"Harika...Bu arada benim de döner dönmez iş bulmam lazım. Evde yapamıyorum, duvarlar üstüme üstüme geliyor."

Saruhan sola dönerken bir iki saniye Berrin'e baktı.

"Karar senin...Ama bizim şirkette mimar eksiği var. Seninde tecrüben var, patronla bir görüşme ayarlayabilirim istersen?"

Derin bir nefes alan Berrin başını iki yana salladı.

"Gerek yok tatlım, orada senin eşin olduğum için herkes torpilli olduğumu düşünecek. Ben böyle imalara gelemem. Ayrı şirketlerde çalışmamız daha etik olur."

Saruhan gülümsedi.

"Kiraz çiçeği...Boşver herkesi. Ne güzel aynı şirkette çalışırız işte. Birbirimizi daha çok görürüz."deyip sırıttı.

"Canım bu yüzden diyorum ya farklı şirketlerde çalışalım diye...Sıkılmayalım birbirimizden."deyip dil çıkardı. Saruhan onu kendine çekip kafasını sıkıştırdı.

"Bir daha öyle bir şey dersen saçlarını yolarım Berrin."

Berrin kocasına vurup kahkaha attı. Elinden kurtulup yola odaklanmasını söyledi.

"Bu arada eski patronumun kızının doğum günü var. Lina beni sever, gelmemi rica etti. Seninle oraya da uğrarız değil mi?"

Saruhan başını salladı.

Berrin yolculuk boyunca yüksek sesle müzik dinledi, kimi zaman Saruhan ile sohbet etti, bazen sıkılıp arka koltuğa geçip uyudu. Saruhan yorulunca Bodrum'a bir kaç saat kala o geçti direksiyonun başına.

Saruhan yan koltukta rahatça uzanırken gözleri kapalıydı ama uyumuyordu.

"Saruhan...uyudun mu?"diye fısıldadı gözlerini yoldan ayırmadan Berrin.

Saruhan gözlerini açıp başını iki yana salladı.

"Arabada uyuyamam ki...Otele gidince ölü gibi yatarım artık."deyip esnedi.

"Hatice ve Ömer ağabey arasında ki soğukluğu fark ettin mi? Araları kötü galiba."

Saruhan omuz silkti.

YegâneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin