Keyifli okumalar herkese🌼
Bölüm şarkısı; Manga- Yine yeni yeniden.
🌼🌼🌼
Mutfak kapısının kenarında duran Ömer duyduğu konuşmalarla yüreğinde kocaman bir acı hissetti.
Gözleri nemlenen genç adam boğazına oturan yumrudan uzun süre kurtulamayacağını anladı. Karısı ve Berrin'in konuşmasının bittiğini varsayıp yavaşça itti kapıyı. Derin bir nefes aldı.
Hatice, kocasının mutfağa girmesiyle hızla arkasını dönüp göz yaşlarını çarçabuk sildi. Ardından gülümseyerek ona döndü. Berrin ise adamın donuk bakışlarının altında ezildiğini hissetti.
"Bir şey mi istedin Ömer?" Dedi Hatice kızarık gözlerini kocasının kara gözlerine dikerken.
Ömer başını sallayıp daha dikkatli baktı ona.
"Su verir misin sana zahmet?"
Hatice başını salladı.
Ömer kapı pervazına yaslanıp kendisine su dolduran karısını süzdü.
"Ağladın mı sen?"
Hatice bir an irkildi. Kendine çeki düzen verip suyu uzattı.
"Çocukluğumu böyle yara bere içinde görünce duygulandım.."deyip Berrin'e gülümsedi. Berrin de aynı şekilde karşılık verdi.
Suyunu bitiren Ömer bardağı tezgaha bıraktı.
"Tekrar geçmiş olsun Berrin kardeşim."
Hatice'ye döndü. Hatice karşılaştığı mesafeli bakışlarla içine bir huzursuzluğun yerleştiğini fark etti. Acaba adam onları duymuşmuydu?
"Sağ ol Ömer Abi.."diye mırıldandı Berrin. Yalandan bir şeylerle ilgilenirmiş gibi yapıp baklava kutusundan bir kaç tane tabağa koydu. Karı koca arasında ki gerilimi hissedip rahatsız olmuştu.
"Geç oldu, annemlere söyle kalkıyoruz."
Hatica Berrin'le dertleşmek istiyordu daha.
"Ömer...Biraz daha ka--"
Ömer kaşlarını çattı.
"Geç oldu dedim. Berrin iyileşince birbirinize gelir gidersiniz. Hadi Hatice!"
Hatice boynunu büktü. Yıllardır alıştığı gibi. Beş yıl olmuştu evleneli. On sekizinde Ömer'in gelini olmuştu. İyi adamdı. Sertti. Hatice'yi severdi de ama bazı katı kuralları vardı ve bunlara karısı da olsa O da uymak zorundaydı.
"Peki..Ben haber vereyim."deyip salona gitti Hatice. Ömer ise kapıyı kapatıp Berrin'e yaklaştı.
Berrin nefesini tutup Ömer'e döndü. Adamın iri kara gözleri, sakalı uzamış güneşten yanmış yüzü bir an korkuttu onu. Ömer otuz yaşındaydı. Ve Berrin onu eskiden de tanıyordu. Saruhan onları geçmişte tanıştırmıştı. O zaman da çekinirdi Ömer'den ama şimdi adam hem olgunlaşmış hem de daha korkutucu olmuştu sanki.
"Hatice...kimi seviyor Berrin? Uzatma, söyle kardeşim. Kimsenin canı sıkılmasın gece gece."
Berrin dişlerini sıktı. Arkadaşı için endişelenmeye başlamıştı. Ya eve gidince ona bir şey yaparsa? En iyisi salağa yatmaktı.
"Seni abi...Kimi olabilir?"
Ömer burnundan soludu.
"Bende sana soruyorum işte. Kim!"
"Sensin dedim ya abi."
Ömer burun kemerini sıkıp bir kaç saniye gözlerini yumdu.
Tekrar açtığında Berrin korkuyla bir iki adım geriledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yegâne
Teen Fiction"Seviyor musun onu?"dedim titreyen sesimle. Gözlerini acı çekiyormuş gibi kapattı. Elimi ittirdi. Elimi yanağına koydum. "Yapma..."diye fısıldadı fakat yanağını avcuma yasladı. Gözlerim sulanmıştı. Onu o kadar çok özlemiştim ki... "Seni çok seviyoru...