B28-Berrin'e şok!

3.8K 185 73
                                    

Keyifli okumalar herkese🌼

Uyarı! Bu bölüm sizi depresyona sokabilir.

***

Berrin ve Saruhan'ın arası limoniydi. İkiside tatilden döndüklerinden beri soğuklardı birbirlerine. Tatilde Saruhan Ve Ercüment arasında tatsız olaylar yaşanmıştı.

Ercüment'in sarhoş halde Saruhan'ı koridorda yakalayıp, "Berrin seni değil, beni seviyor. Biz evlenecektik." Demesi ile de kavga çıkmıştı. Saruhan adamı iyice bir benzetmek isterdi ama ağlayan Gonca ve kızına acıyıp hızla orayı terk etmişti. Berrin ise gözyaşlarıyla peşinden gelmişti.

"Bu adamla bir ilişkin mi vardı senin!"diye kükremişti Saruhan.

Berrin irkilirken hızla başını iki yana salladı.

"Hayır yok öyle bir şey. Hiçbir zaman da olmadı."

Saruhan keskin bakışlarıyla ona döndü.

"Bana yalan söyleme. Eski sevgilim dediğin adam bu muydu? Aranızda bir şey geçmediyse nasıl karşıma geçip bu denli cesaretle konuşabiliyor!"

Berrin eliyle yüzünü sıvazladı.

"O bana...bana bir şeyler hissediyordu ama asla önemsemedim. Çünkü...çünküsü yok. Onun bir ailesi vardı ve ben hep bana asılmasını göz ardi ettim, umursamadım. Şimdi sarhoş haliyle bizim evlendiğimizi duymuş, kendine yediremeyip saçmaladı. Saruhan yalvarırım kendine gel. Öyle bir şey olsa bunu senden saklar mıydım Allah için? Sana...daha özel meseleleri bile söyleyebilmişken ki sırf aramızda sır olmasın  diye...Bunu niye saklayayım?"

Saruhan yatağa oturup derin bir nefes aldı. Elini ceketinin cebina atıp bir sigara çıkardı. Berrin'i etkilememek için balkona çıktı. Berrin peşinden geldi.

"Öyle bir şey olsa karısı yüzüme bakar mıydı? Söyle..."diye fısıldadı.

Saruhan, Berrin konuştukça ona hak verse de sebepsiz kırgındı. Tek kelam etmedi, deniz manzarasına bakarak sigarasını içti. Berrin üzgünce omuzlarını düşürdü.

"Cevap vermeyecek misin?" Vermeyecekti, biliyordu. Saruhan'ın inadı inattı.

Gözlerini Berrin'e çevirmeden bir sigara daha yaktı.

"Eşyaları toparla, yarın dönüyoruz."

Berrin onun elini tutmak istedi ama Saruhan geri çekildi. Karısına döndü.

"Lütfen...Kafamı toparlamaya ihtiyacım var. Beni yalnız bırak ve uyu."

Berrin gözlerinin dolduğunu hissederken hızla çıktı balkondan. Odanın banyosuna girip kapıyı kilitledi ve bir süre ağladı.

Eve dönüş berbattı. Saruhan donuk suratıyla hiç dinlenmeden arabayı kullanmış, Berrin de kocasına kırgın olduğu için arka koltukta uyuyarak geçirmişti yolculuğunu. Ara sıra yemek için durmuşlardı o kadar. Ondada birbirlerinin yüzüne bakmamışlardı.

Eve vardıklarında bir de Hatice'nin düşük haberini almışlar ve üzüntülerine bir de bu eklenmişti.

Şimdi Cihat ve ailesi kalkmışlar ve ev ahalisi odalarına çekilmişti. Berrin duştan çıkıp üzerine pijamalarını giydi. Saçlarını kurutup tararken yan gözle yatakta telefonuyla uğraşan Saruhan'a baktı. Saruhan karısının kendisini izlediğini anlasa da ona bakmadı.

"Berbat numaracı.."dedi Berrin mırıltıyla. Saruhan yalandan duymamış gibi yaptı.

"Ne diyorsun Berrin?"

"Kopamadın bugün telefonundan bir türlü. Kimle konuşuyorsan artık.."dedi imayla ve yatağs geldi.

Saruhan ona baktı.

YegâneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin