Bileklerimi tuttu. İstemediğimi biliyordu, aldırmıyordu. Kelepçelerin kutudan çıkarken çıkarttığı o metal sesi duyabiliyordum. Korkuyordum. Önce ellerimi, sonra ayaklarımı... Hareketsizdim. Yaklaştı. Nefesinin boynuma dokunuşuyla ürperdim. Daha ne kadar devam edecekti? Kabus yeniden başlıyordu, her gün olduğu gibi...
***
Dersten çıktıktan sonra biraz da olsa soluklanmak için banka oturmuştum. Kafamı çevirdiğimde daha önce hiç görmediğim birinin bana doğru hızlı adımlarla geldiğini fark ettim.
"Selam!"
"Selam? Seni tanıyor muyum?"Şaşırmıştım. O da şaşırmış görünüyordu.
"Hayır, ben de bu yüzden buradayım."
"Peki. O halde, ben Deren."Şaşkınlığımı gizleyemiyordum. Sadece benimle tanışmak için yanıma gelmiş. Tuhaf.
"Bora."
"Memnun oldum."
"Sizinle tanışmak bir zevkti hanımefendi." gülümsedi.
"İçimden bir ses bunu tanıştığın her kıza söylediğini söylüyor."
"Belki de doğrudur. Bunu kendin çözmek zorunda kalacaksın sanırım."Çantasını sırtına atmasıyla koşması bir olmuştu.
"Hey! Nereye?!"
"Yakında görüşürüz, tatlım!" diye bağırdı.
"Görüşmemek dileğiyle!"
arkasından bağırdım.Tatlım? Boşversene, sersemin teki! Evin yolunu tuttum. Yağmur damlaları saçlarımı yüzüme yapıştırıyor, sinirimi bozuyordu. Koşmaya başladım.
Kapının gıcırdıtısıyla Selin'i uyandırmış olacağım ki bana ters ters bakıyordu. Sırıttım.
Günün yorgunluğuyla kendimi yatağa attım. 2 yıldır okulda hiç görmediğim birisi birden karşıma çıkıyor ve benimle tanışmak istiyor. Garip. Üniversite büyük bir yer aslında, belki de normal. Neden şimdi peki?
Gök gürültüsü ile düşüncelerimden sıyrıldım. Kısa süre sonra yorgunluğum beni ele vermişti. Uykuya daldım.Alarmın sesi kulağımda çınladı. Üzerime bir kazak geçirdim. Hava yine yağmurluydu. Selin kahvaltısını yapıp çıkmış olmalıydı. Yağmur damlalarının zemine düşerken çıkardığı sesleri duyabiliyordum. Kahvemi yudumlarken yağmurdan korunmaya çalışan insanların görüntüsü beni gülümsetti. Elime bir şemsiye aldım ve yavaş adımlarla merdivenlerden inmeye başladım. Arabanın kontağını çevirdim. Birkaç blok ötede durdum ve onu bekledim.
"Günaydın!" dedim yağmurdan korunmak için koşarak arabama binen tatlı çocuğa.
"Günaydın sevgilim."
"Yakında araban hazır olsa iyi olur, her sabah seni görmekten sıkılmaya başladım." Sırıttım.
"Sence ben bundan memnun muyum?"Yüzüne şeytanca bir gülümseme yerleştirmişti.
"Kes sesini. Seni seviyorum."
"Ben de seni."Dudağının dudağıma değmesiyle beni gıdıklamaya başlaması bir olmuştu.
"Arda! Kes şunu! Araba kullanmaya çalışıyorum."
"Sorun değil, beraber ölürüz."
Güldüm.
"Her seferinde beni güldürmeyi nasıl başarıyorsun anlamıyorum."
"Eh, yetenek diyelim."
"Kapa çeneni."
"Dersten sonra görüşürüz, umarım?"
"Eğer şanslıysan."Sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfa girmeye yeltenmişken birisi omzuma dokundu.
"Yine mi sen? Korkuttun beni."
"Sana da günaydın."
"Üzgünüm, günaydın."
"Hangi sınıf?"
"Onsight translation."
"Mütercim-tercümanlık, ha?"
"Ne diyebilirim ki. Yabancı dil ruhuma işlemiş. Ya sen?"
"İç mimarlık. Etkileyici, değil mi?"
"Senin gibi biri için. Evet, kesinlikle."
"İşte bu kalbimi kırdı."
"Sonra görüşürüz."Hızlı adımlarla sınıfa girdim. Arkamdan bağırdı.
"Görüşeceğiz!"
Kim bu çocuk? Ve benimle neden bu kadar ilgili? Sinirlerimi bozmaya başladı. İyi biri gibi görünü-
"Deren? Deren?!"
"Hı?"
"Sanırım birisi düşünceleri arasında kaybolmuş."
"Hiç sorma Selin. Dersten sonra anlatırım."Dersten çıkıp doğruca kafeteryaya gittik. Uğultudan kendi sesimi zor duyuyordum.
"Vay be! Demek Bora. Ne düşünüyorsun peki?"
"Ne mi düşünüyorum? Şaka mı bu? Benim sevgilim var Selin!"
"Sormaktan zarar gelmez diye düşünmüştüm." Sırıttı.Selin'i severdim. Fakat bu huyunu sevmediğim açıktı.
"Çok komiksin."
"Dalga geçiyorum sadece."
"Tamam affediyorum seni."İkimiz de gülüştük. Selin saatine baktı.
"Derse gitsem iyi olacak."
"Görüşürüz."Ben de kalkmadan önce önümdeki kahveden bir yudum aldım ve ayağa kalktım. O sırada arkamdan bir ses geldi. Derin bir ses.
"Sevgilinin olması benden hoşlanmadığın anlamına mı geliyor yani?"
***
Merhabaaa :)
İlk kitabım olduğu için anlatımda sıkıntılar olabilir ama umarım beğenirsiniiz
Lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin sizi çok seviyoruum ❤️İyi okumalar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLIM
Teen FictionBenim için bir zindanda, benimle takıntılı bir adamla. Onun kirli oyunlarından sağ çıkabilecek miyim? Yoksa bunu başkası mı sağlayacak? *** Şiddet, zorlama, cinsellik, argo içerebilir. Bunları bilerek ok...