14•BB➺「 Şaka! 」|Part-2|

11.3K 547 57
                                    

Multi⤴️ Rüya

Bu bölümü bir önceki bölümde yorum yapıp yanımda olan;
misheficentt
wrp123wrp
yasiyozbuhayati
'na ithafen❤️

Keyifli okumalar😄

❄️

Derin bir of çekip tezgahtaki çerezleri salona götürmeye başladım. Hande de geri kalanları aldığında işler bitmişti. Salona geçtiğimiz de Eymen'in filmi çoktan taktığını fark ettim. Başlamak üzere bizi bekliyorlardı. Elimdekileri ortadaki sehpaya bırakarak tekrar yerime -Aras'ın yanına- geçtim.

İki dizini hafif açarak oturmuş ve direklerini bacaklarına dayamıştı Aras.

"Dabbe'yi açtım umarım korkan yoktur" Euzubillahimineşeytanirracim. Dabbe mi dedi o?

Karizmayı bozmamak için sessiz kaldım. En fazla ne olurdu ki ekrana bakmasam?

"Olum benim korktuğumu biliyorsunuz ya niye açıyorsunuz şöyle şeyler" diye Efe konuşmuştu.

Hadi Efe. Göreyim seni aslanım. Kapattır şu filmi! Hadi! Bunu başarabilirsin Robert! İnanıyorum sana.

"Sadece film bitene kadar erkek gibi davranır mısın Efe? Bak biliyorum çok zorlanacaksın ama sadece film bitene kadar" diye Aras tepkisini koymuştu Efe'ye.

"Ne haliniz varsa görün sonuçta akşam elbet biriniz yatağınızı benimle paylaşacaksınız. Hem Aras şu sıralar bebek çalışmalarımız da aksamıştı, bunu telafi edebiliriz bence" dediğinde Efe büyük bir kahkaha koyvermiştim. Aras ve bebek çalışması mı?

"Efe koçum zorluyorsun beni. Bende birazdan o burnunu zorlayacağım. Bence en iyisi sen sus!"

"Aman be!"

Eymen onlara kafasını onaylamayarak bakmış daha sonrada filmi başlatmıştı.

Tamam Rüya sakin daha filmde hiç bir şey yoktu.

Ama bu birazdan olmayacağı anlamına gelmiyordu.

"Hasiktir!" diye bağırdım ekrana çıkan yüzle.

Tabi Efe'nin attığı çığlıkla kimse benim küfürümü duymamıştı.

"Korkuyorsan kollarım her daim sana açık Rüyacık" Sinirli yüz ve çatık kaşarla Aras'a döndüm. Şuan içimden 'de siktir lo' diye bağırmak geçiyordu.

"Ne korkucam be! Asıl sen korkuyorsan git yanındaki yastığa sarıl" diye çemkirdim.

Gülüp bir şey demeden önüne döndü. Bende tekrar önüme dönecekken Efe'nin değişik küfürü ile yerimde sıçradım.

"Ananı seviyim o ne lan!" ekranda üç harfliler vardı.
Bismillahirrahmenirrahim.

Korkudan yerimden kalktım hemen. "Ben lavoboya kadar gidip geliyorum. Ne tarafta bu arada?"

"Üst kattaki sağdan ikinci oda birde Rüya benim odada telefonum kalmış onuda getirsene" dediğinde Aras başımla onayladım.

Hemen üst kata çıkıp lavaboyu buldum. İçeri girdiğimde koca yere baktım. "Hey yavrum hey be! Paranın gözü kör olsun" Etraf en az benim odam kadardı. Siyah ve bordo ağırlıklı döşenmişti.

Yavaş hareketlerle elimi yüzümü iyice yıkadım. Yüzümdeki BB krem suyun etkisiyle dağılınca bir peçete yardımı ile yüzümü sildim.

İşimi ne kadar yavaş tutarsam o kadar iyi değil mi?

Lavabodan çıkıp Aras'ın odasına girdim. İbne çocuk daha geçen bana bu odayı temizlettiği için yerini gayette iyi biliyordum.

Odaya girdiğimde ışığı bulup açtım,yine o mavilik gözlerimin önüne serilmişti. Bu oda benim olsa evden çıkmazdım ben be!

Etrafa biraz göz atıp telefonunun nerede olduğuna baktım. En son yatağının üzerinde görünce oraya doğru adımladım. Tam telefona eğilmişken birden ışıkların kesilmesiyle olduğum yerde kaldım.

İşte şimdi sıçmıştım.

Korku filminden sonra karanlık bir odada tek başına kalmak mı?

"Araas!" diye çığlık attım. Umarım sesimi üst kattan duyardı da gelirdi.

İlk önce sakin ol Rüya sadece ışıklar gitti. Sakin ol ve rahatla birazdan ışıklar gelecek. Ortalıkta hiç bir şey yok!

Boynuma değen nefesle tekrar bir çığlık atıyordum ki bir el ağzımı kapattı. Canavarlar gelmiş olamazdı değil mi? Canavarların eli mi vardı Rüya salak mısın kızım sen?

"Şşt" diye garip bir ses konuştuğunda az daha altıma yapacaktım. Korkudan gözlerim dolmuştu. Eve hırsız girmiş olamazdı değil mi? Bal gibi de olurdu!

Bir eli ağzımı sıkıca kapatmışken diğer elini beline doğru getirmişti. "Yapma" diye bağırırken eli yüzünden sesim boğuk çıkmıştı.

Artık korkunun bir tarafına koymuş hüngür hüngür ağlamaya başladım. Gözyaşlarım arkamdaki kişinin eline değdiğinde biranda çekilmişti üzerimden. Daha sonra ise ışıkları açmıştı.

Ellerim gözlerimde tir tir titriyordum.

"Rüya" diye seslenen sesle arkama döndüm.

"A-aras se-en miydin a-arkamdaki" kafasını suçlulukla onayladığında benden bile beklenmeyecek bir güçte yanağına tokat attım.

"Piç nasıl korktum haberin var mı? Gerizekalı! Niye böyle bir şey yapıyorsun salak!"

Bir yandan göğsünü yumruklarken bir yandan da hâlâ ağlıyordum. Titrememde bunun cabasıydı.

"Şt. Tamam çok özür dilerim. Bu kadar korkacağını kestiremedim." deyip bir anda sarılınca ne yapacağımı bilemedim.

"Çok k-korktum" diye mırıldandım iç çekişlerimin ardından. Aras ise bir eli belimde diğer eliyle saçlarımı okşuyordu. Aklı sıra beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

Ondan ayrılıp odadan çıkarken mırıldandım. "Eve gidiyorum ben"

Merdivenlerden inerken o da peşinden geliyordu.

"Tamam gel ben seni bırakayım."

"Gerek yok" elimi yüzümü silip salona geçtim. Bir anda herkes bana dönünce gülümsemeye çalışarak "Benden bugünlül bu kadar annem erken gel diye mesaj atmış. Daha sonra görüşürüz" Hande oflayarak yanıma gelip sarılmıştı. Onunla vedalaşıp diğerlerine el salladım.

"Hadi görüşürüz kanka" diye arkamdan bağıran Efe'ye gülümseyerek "Görüşürüz kanka" demiştim.

Portamantodan montumu alıp üzerime geçirdim dışarısı buz gibiydi.

Evden çıkarken Aras'ta peşimden geliyordu.

"Beni bırakmana gerek yok Aras. Arkadaşlarının yanına dön" diye seslendim.

"Seni evden nasıl aldıysam öylede geri bırakacağım Rüya. Şimdi sus da arabaya bin" demişti. Omuz silkerek arabaya yerleştim ona her ne kadar sinirli olsamda bu soğukta otobüs beklemekle uğraşamazdım.

Yarım saat sonra eve geldiğimizde "İyi akşamlar" diyerek arabadan tam inecekken Aras durdurmuştu.

Ne var? Manasında kafamı salladım.

"Bak Rüya biliyorum çok kötü bir şakaydı tekrar özür dilerim" dediğinde "Önemli değil" dedim

Gülümseyerek bakmış daha sonrada bana eğilerek yanağıma bir buse kondurmuştu. "İyi akşamlar"

Utançtan suratımın kıpkırmızı olduğuna emindim.

Bizde ki de kalp be vicdansız!

❄️

Ehehehehe

Nasılsınız bakalım?

Bölüm nasıldı?

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın hadi baayyss😄😘

BAŞA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin