Eveet umarım 1 günde 2 bölüm geldi diye yorum ve votelerinizi esirgemezsiniz.
Bol bol paragraf arası yorum yaparsanız sevinirim❤💋
Keyifli okumalar
⭐BİR YILDIZA BASMAK BU KADAR ZOR OLMAMALI⭐
•
S
inirden tırnak etlerimi kemirirken Aslı tekrar masaya dönmüştü. Topuklu ayakkabılarının üzerinde sekerek yanımıza kadar geldiğinde üzgünmüş gibi yüzünü buruşturdu.
"Millet kusura bakmayın acil bir işim çıktı hemen gitmem lazım" Hande, Aslı için endişelenmiş "İyi misin? Kötü bir durum yoktur umarım"
Hırsla önüne gelen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp " Bir arkadaşım kaza geçirmiş hastaneye gitmem lazım" dediğinde Aras ayaklanmıştı.
Koçum hayırdır sen nereye?
"Arabam otelin yanında ben bırakırım seni" dediğinde ağzım şokla açılmış hızla ayağa kalkan Aras'a bakmıştım.
Sinirlenme Rüya. Sen kıskanç birisi değilsin ki o sadece yakın bir arkadaşını hastaneye bırakacak kız zor durumda sadece.
Evet zor durumda.
Aslı sevinçle kabul etmiş Aras'ın koluna girerek clubden çıkmıştı. Geriye arkalarından bakan bir enayi ben kalmıştım.
Peri ile bakışlarımız kesiştiğinde ne durumda olduğumu anlamış gibi gözlerini açıp kapattı.
Bu onun dilinde sakin ol demekti sanırım.
"Ben bir lavaboya kadar gideyim" dediğim de Peri' de benimle birlikte ayağa kalkmış, "Dur, bende geleyim" demişti.
Zar zor lavaboyu bulup içeri kendimizi attığımızda sinirle musluğu açıp, akan soğuk suyu enseme değdirdim.
"Lan sen bu kadar sinirlenmezdin ne oldu?" Musluğu kapatıp hiç uzatmayarak "Aras ile ben sevgiliyiz" dedim Peri'ye.
Anlık bir iki dakikalık şokunu üzerinden atıp, üstüme uçtu.
Evet uçtu.
"Lan salak bana niye şimdi diyorsun. Ne zaman oldu? Nasıl oldu? Ka-" elimle üzerimdeki Peri'nin ağzını kapatıp "Yalvarırım sus her şeyi anlatıcam" dedim.
O da üzerimden çekilip, kıyafetini düzeltti. "Anlat bakalım"
10 dakika boyunca kesintisiz her şeyi Peri'ye anlatmıştım. Verdiği tepkiler beni bile şaşkına çevirirken en sonunda kafama vurup "Niye bu sabah anlatmadın salak" diye tepki yemiştim.
Lavabodan çıktıktan sonra bizimkilerin yanına gitmiş, sarhoş olan Efe'yi binbir zorlukla ayağa kaldırmıştık. En sonunda clubden çıktığımız da derin bir nefes almıştım.
"Beniiğğm buuğğ derdiğğm neğ yağğağn yağmuğrda-" Efe'nin sarhoşlukla birlikte söylediği şarkıya hepimiz yüzümüzü buruşturmuştuk.
"Neeğ yalağğncı soğğnbaağğardaa" Eymen, Efe'ye sert bir tokat atıp yakasından tuttuğu gibi otele doğru sürümeye başlamıştı. Efe ise daha ayakta zor dururken Eymen'e ayak uydurmaya çalışıyordu.
"İiiisssyaaaaağğğnnn"
•
Odaya gelip üzerimi değiştirip kendimi hızla soğuk suyun altına bırakmıştım. Serin su başımdan aşağı akarken biraz olsun rahatlamaya çalıştım. Duştan çıkıp pijama takımımı üzerime geçirdim. Bu sırada kızlar çok yorulmuş olmalılar ki hemen uykuya dalmışlardı. Daha rahat uyumaları için odanın ışığını kapatıp, pencerenin önündeki koltuğa oturdum. Ne hikmetse bende gram uyku yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Novela Juvenil© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...