Multi⤴Oğuz
Bölüm Okuyucuwampir3'e ithaf edilmiştir
Keyifli okumalar😊
'Ne güzel tesadüf Şehriban ;D'
Tam o esnada kurtarıcım olan zil çaldığında hemen ayaklandım. Peri'nin sorgulayıcı bakışları üzerimde gezerken derin bir nefes çektim içime.
"Nereye gidiyorsun Rüya?"
"Rüya mı?" Diye gelen sesle başıma vurdum. Her şey iyice boka sarmıştı. Yavaş ama seri hareketlerle göz hararelerimi Aras'a döndürdüm. Yüzündeki şaşkınlık yerini gülümsemeye bırakırken. O sırada kalbimin atışları yavaşlıyordu. O nasıl gülüştür yiğidim?
"İsminin Şehriban olmadığını anlamıştım zaten Rüyacığım" Sırasından kalkıp sınıftan çıktığında ben hâlâ arkasından mal mal bakıyordum. Aras'ın peşinden 5 6 kişilik bir grubta ilerlediğinde benim devreler çoktan yanmıştı. İsminin Şihriban ilmidiğini inlimiştim zitin Riyiciğim. Peh! Haspam. Peri'nin kolundan tutup tam sınıftan çıkacakken önümüz de duran Batu ile olduğum yerde kalakaldım.
"Ee şey Rüya hani siz okulu bilmiyorsunuz ya ben size gezdireyim diyecektim." Gözleri ısrarla benim gözlerime bakarken yerimde kıpırdandım. "Gerek yok" deyip yanından geçeceğim sırada tekrar önüme geçince alev almış gözlerimi ona çevirdim.
"Siktir git artık önümden." Benden küfürü beklemiyormuşçasına şaşkın şaşkın bana bakmaya devam etti. Şaşkınlığından faydalanıp Peri'nin kolunu tuttuğum gibi sınıftan çıktım. Bir yandan yürüyüp bir yandan da sövüyordum. " Göt herif" Derin bir nefes alıp bahçeye çıktık. Okulun etrafında gezerken hâlâ sinirliydim. Belki de bu sinirim Oğuza'ydı ama Batu'dan çıkarıyordum. Sonuçta kötü bir şey dememişti. Bu sefer Batu'yu bırakıp Oğuz'a sövmeye başladım. "Göt lalesi tipli andaval burunlu ornitorenk ağazlı pezevenk! Bıngıldağına soktuğumun onun bunun çocuğu!" Şimdi biraz daha rahatlamıştım.
"Sen beni dinliyor musun?"diye ani bir hareketle Peri'ye döndüğümde bakışlarının karşı tarafta asılı kaldığını gördüm. Gözlerimi onun baktığı yere çevirdiğimde bir çocuğun basketbol oynadığını fark ettim. Şöyle bir süzdüğümde NASA'yı arayıp meteor düştü diyesim geliyordu. Şimdi anlamıştım Peri'nin niye çocuğa andaval andaval baktığını. Eh yakışıklıydı. Şimdi siz de Oğuz'dan sonra nasıl başka bir erkeklere bakıyorsun diye soruyorsunuzdur. Valla ben Oğuz'u hiç sevmemiştim. Sadece Peri ile konuşurken bir an gaza gelmiştim. Bana sen hâlâ sap gez kutsal bakire demişti. Bende o gazla gidip Oğuz'a sevgili olmak istediğimi dile getirmiştim. Sevmiyordum ama yine de benim yanım da başka bir kızı öpmesine sinirlenmiştim. Neymiş onun beni öpmesine izin vermiyor muşum. Bak yine sinirlendirdi beni kıçına gonca gül taktığım.
Hızlıca Peri'nin ensesine bir şaplak indirdiğimde transtan çıkmış gibi irkildi. Daha sonra hissettiği acı ile bana döndüğünde ben çoktan Usain Bolt misali yardırıyordum.
"Allah allah allah allah. Kaçılın yoldaaaan" Okulun koridorunda deli danalar gibi koşmaya devam ediyordum. Başımı arkaya doğru çevirdiğimde derin bir nefes aldım. Çok şükür Peri arkamda değildi. Tam önüme dönecekken kafamı duvara çarpıp yeri boyladım.
"Ah! Bu duvarı kim koydu lan buraya? Duvarı koyana da sokayım yapana da sokayım." Deyip ayağa kalktığımda başımın dibinde bir adet Aras görmeyi beklemiyordum. Sanırım kafayı ona çakmıştım. Bu da sözde pofuduktu vallaha taş gibiymiş.
"Demek annemle babama küfür ettin küçük" Sesinde sinirden daha çok alay barındırıyordu. Sonradan ettiğim küfür aklıma geldi. Hay bin kunduz ya ben bunun annesiyle babasına sokayım mı demiştim? Yalan deyin bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Ficção Adolescente© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...