1 günde 3 bölüm atan kral mı? Evet o benim. Hadi yine iyisiniz haaa lfkdşflddşpd
Keyifli okumalar ❤
•
3 Ay Sonra;
"Anne matematik test kitabımı gördün mü?" Odamı savaş alanı haline getirmiş bir şekilde hole çıktığımda annem de karşıda elinde ki test kitabım ile birlikte geliyordu. "Al mutfakta bırakmışsın" gülüp yanağına bir öpücük kondurdum. Büyük ihtimal dün gece hem mideme sarma aşırayım hem de test çözeyim derken orada unutmuş olmalıydım.
Nisan ayının başlarındaydık ve sınava çok az bir süre kalmıştı. Bu sınav stresi yetmezmiş gibi birde havanın sıcaklığı beni iyice bunaltıyordu.
"Kahvaltı yapmayacak mısın?" Diye seslenen anneme başımı olumsuzca salladım. "Hayır, Aras'la dışarıda yapacağız" Aras'ın ismini duyan annem hızla yanıma geldiğinde "Kız Aras oğluşumla nasıl gidiyor?" Diye sordu.
Anneme baygın bakışlarımdan gönderip " İyi gidiyor annee" dedim.
Evet bu 3 aylık süreçte Aras ile ilişkimizi annelerimiz de öğrenmişti. Diğerleri çoktan öğrenmiş olsalar da aileden biraz daha gizli tutmayı istiyordum ben ancak durumlar öyle gelişmemiş bir gece annem benim Aras ile telefon konuşmama şahit olmuştu.
Bende daha fazla gizlemeyerek her şeyi söylemiştim. Gizlim saklım yoktu sonuçta.
Annem mutlulukla ne yapacağını şaşırmış hemen Aras'ın annesi Leyla Yengeyi aramıştı.
Evden sırtıma taktığım okul çantam ile çıkıp asansörü beklemeyip hızla merdivenlerden inmiştim. Dışarıda beni bekleyen bir öküzcük vardı.
Ama tatlı bir öküzcük.
Apartmandan çıktığımda karşı da kornoya basılı tutan Aras'ı gördüğümde adımlarımı daha da hızlandırıp yanına geldiğim arabaya bindim.
"Nerde kaldın kızım" çantamı sırtımdan çıkartarak arka koltuğa koydum. Daha sonra Aras'ın yanağına öpücük kondurup, "Annem lafa tuttu yine" dedim.
Onaylayan mırıltılar çıkarıp okulun yakınlarında bulunan bir restoranta geldik.
Gülme krizine girerek bir kahvaltı geçirdikten sonra okulun yoluna koyulmuştuk. Dersin başlamasına yaklaşık 15 dakika falan vardı.
Okulun otoparkına geldiğimizde ikimizde arabadan çıkarak el ele tutuşup sınıfa doğru ilerledik.
Tüm okulun bakışları 2 aydır olduğu gibi yine bizdeydi. Hoş alışmıştım artık.
Tam sınıfa girecekken Aras'ın çalmaya başlayan telefonu ile adımlarımızı durdurmuştuk.
Aras bir kaç dakika ekrana bakıp daha sonra "Sen sınıfa gir ben geliyorum birazdan" deyip beni sınıfa yönlendirmişti. "Kimmiş arayan?" Diye sorsamda "Eymen" diyerek geçiştirmişti.
Başımı sallayıp sınıfa girdim. Her zamanki yerimize oturduğumda Aras'ın gelmesini bekledim.
Öğleden sonraki son derse girdiğimizde artık okulu falan boşvermiş bir an önce bizimkilerin yanına gitmek istiyordum.
Aras'a sabah ki telefon geldiğinden beri ulaşamıyordum. Sabahtan bu yana hiçbir derse de girmemişti. Hoş beyefendi okulda bile değildi zaten.
Artık kaçıncı sefer aradığımı bilmediğim Aras'ın numarasını tekrar tuşlarken bu numaraya ulaşılamıyor sesi bir kere daha kulağımda yankılandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Teen Fiction© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...