44•BB➺「Başa Bela」

8.3K 479 360
                                    

Multi: Aras'ın söylediği şarkı 🌸

Alooo hergün bölüm yazmaktan parmaklarımı hissetmiyoruum!

Bu bölümü yasiyozbuhayati nickmickyokiste ve  Aleynanr_0 'a ithafen. Seviliyorsunuz💘

Keyifli okumalar

Yaklaşık 10 dakikadır sessizce oturarak birbirimize bakıyorduk. Gerçi Aras bana, ben yere bakıyordum.

"Rüya beni affedebilecek misin?" Diye sorduğunda avuç içlerim terlemeye başlamıştı.

Bu sorunun cevabını bende bilmiyordum.

"Rüya yalvarırım bana uzak durma, gözlerin beni hiç tanımıyormuş gibi bakmasın. Kır, dök, küfür et ama bana uzak bakma" büyük elleri dizlerimde birleştirdiğim ellerime gidip, sıkıca tuttu. Bakışlarım ona dönerken umutlu göz bebekleri benden bir kaç kelime bekliyordu.

"Ne yapayım yani Aras? Senin hiçbir suçun yok diye olanları benden gizlemeni görmezden mi geleyim yoksa benim sevgime güvenmediğin için hemen kollarına mı atlayayım?"

"Bak biliyorum hatam çok fazla ama daha seni yeni bulmuşken bu ilişkiyi bitirme. Tüm hatalarımı telafi edeceğime söz veriyorum" gözlerinde ki kızarıklık benim içimi parçalıyorken, ona karşı bu kadar dirençsiz olmak beni zor durumda bırakıyordu.

Ellerimin üzerinde bulunan ellerini ittirip, "İlişkiyi bitirmesem de, ben ara vermek istiyorum Aras. Umarım kararıma saygı duyarsın" dedim. Daha sonra arkamda nasıl bir yıkım bıraktığımı bilmeden eve doğru yürümeye başladım.

Eve geldiğimde kapıyı teyzemin bana vermiş olduğu anahtar ile açıp, içeri girdim.  Teyzem ve eniştem bu saatlerde işte olmalıydılar.

Odama girip üzerimi değiştirdim. Rahat pijama takımımı giyip, yatağımın içerisine çöktüm. Bu sırada telefonuma gelen bildirim sesleri ile oflayıp telefonu elime aldım.

054*********:

Güzelim bak tamam suçluyum biliyorum ama ara vermek ne?

Ben hayatımda öyle büyük küfür duymadım.

Aramalarımı aç konuşalım.

Hadi güzelim. Süründür sonuna kadar ama ara vermeyelim.

Kimden geldiği açıkça belli olan mesajları okuyup, gelen çağrıyı reddettim. Diğer yazdığı numaraları yaptığım gibi bu numarayıda engelledim.

Onun hakkında ne düşüneceğimi bilmiyordum. Aslı kaşarı hakkında suçu yoktu ama benden gizlememeliydi. Bir kanıt arayacağına gelip bana söyleseydi ben ona zaten inanırdım.

Daha fazla düşünmek istemediğim için telefondan bir müzik açarak, yanıma koydum.

Perdenin Ardındakiler - Beni Kendinden Kurtar şarkısının tanıdık melodileri kulağımı doldururken, yatakta sağa doğru dönüp cenin pozisyonu aldım.

Sabah da geç kalktığım için şuan uykum gelmiyordu. Oflaya puflaya yataktan kalkıp sırt çantama koyduğum test kitaplarımı çıkartarak masamın üzerine koydum. 2 haftadır kitap yüzü açtığım yoktu.

Birkaç saatlik çalışmadan sonra teyzemgilin işten çıkmasına yakın bir zamanda mutfağa gidip akşam için bir şeyler hazırlamaya başladım.

BAŞA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin