⭐BİR YILDIZA BASMAK BU KADAR ZOR OLMAMALI⭐
Multi: Aras ve Aslı (bölümün sonunda öğreneceksiniz kim olduğunu 😘)
Bu bölümü yorumları ile beni gülümseten Francisconundonu , Aleynanr_0 , ve susebmel 'e ithafen❤
Diğer bölüm ithafı için buraya yorum bırakabilirsiniz💘
•
Sabah gözlerimi Hande'nin çığlığı ile açtığımda, ne olduğunu anlamamıştım.
Sabahın bu saattinde bu kız neye çığlık atıyordu?
"Noluyo lan?" Deyip üzerimdeki yorganı ittirip yatakta doğruldum. Karşıdaki boy aynasında makyajını yapmaya çalışan Peri'ye bakıp daha sonra bakışlarımı tekrar Hande'ye çevirdim.
"Niye çığlık attın ne oldu?" Dedim hâlâ sabah mahmurluğu ile. Yüzünden eksik olmayan gülümsemesi ile bana dönüp " Çok sevdiğim bir arkadaşım vardı, şuan o da Uludağ'daymış. Bizimkiler tanıyor zaten sizin içinde sıkıntı olmazsa akşama bir yerlere gidelim diyoruz hep birlikte"
Hâlâ kendime gelememiş ve dün geceki rüyadan çıkamamış bir halde sırtımı yatağın başlığına yasladım. Bu sırada Peri olumlu bir yanıt vermiş ve bana dönmüştü. Bende olur gibi bir kaç kelime söylemiş, gözlerimi kapatmıştım.
"Ya ben dün gece çok saçma bir rüya gördüm" ikisi de ilgi ile bana dönmüştü.
"Hayırdır kız ne gördün?" Diye söylenen Peri'ye bakışlarımı çevirdim.
Aras ile sevgili oluyorduk diyemezdim ya?
"Aman boşver ya, siz kahvaltı için mi hazırlanıyorsunuz?" Üzerine siyah yırtık jeanını geçiren Hande "Evet hadi sende hazırlanmaya başla istersen" deyince binbir zorlukla yataktan kalkmış sağ ayağımın üzerine fazla basmayarak odanın içerisinde bulunan banyoya doğru ilerledim.
Kısa bir duşun ardından hızla saçlarımı kurutup yanımda getirmiş olduğum bakım yağımdan sürdüm. Üzerimdeki bornozumla içeri girip bavulumdan iç çamaşır takımımı ve buz mavisi kazağım ile lacivert yırtık jeanımı alıp tekrar banyoya ilerledim. Bu sırada kızlar hazırlanmış yataklarında telefonları ile ilgileniyorlardı.
Kahvaltı saat 9 da olduğu için daha yarım saatim vardı. Üzerimi değiştirip odaya girdim.
Masanın üzerinde bulunan makyaj çantamdan kapatıcı ve rimel çıkartıp, boy aynasının önüne geçtim.
Yüzüm daha canlı dursun diye biraz kapatıcı uygulayıp sünger ile dağıttım daha sonra kirpilerime rimel uygulayıp eşyaları tekrar çantaya koydum. Dün revirden aldığım kremi artık pek de acımayan ayak bileğime sürüp, doğruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Genç Kurgu© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...