49•BB➺「Demir Parmaklık」

7.4K 443 369
                                    

50K!💕 Bu süreçte yanımda olan ve gün geçtikçe büyüyen Başa Bela ailesine sonsuz teşekkürler❤ Hepinizi çok seviyorum 💘

Bu arada kitap kapağı yapan, bölüm multileri ile uğraşan ya da tanıtım videoları ile ilgilenen arkadaşlarımız varsa bana özelden yada buradan ulaşabilirler mi?❤❤

SINIR: 60 VOTE 100 YORUM⭐

"Bu da bizim damat"

Babamdan gelen sözler ile başım şok ile o yöne döndü.

Bizim damat?

Aras?

Baba ne diyorsun sen!

Aras'a 'biz bittik' bakışları atarken o sadece Enes'e bakıp gülümsemek ile meşguldü.

Annemin yanına oturup çaktırmadan kolunu dürttüm. "Kız Semiha Sultan, baboş nasıl öğrendi her şeyi" diye fısıldadım. Annemde benim gibi eğilerek "Vallahi bende bilmiyorum nasıl öğrendiğini" dedi.

Babam hiç benden tarafa bakmazken, arkadaşlarıyla ilgilenmeye devam ediyordu.

Bir süre sonra misafirler gitmek için ayağa kalktığında kapıya kadar eşlik ettik. Hepsinin gitmesi ile kapıyı kapatıp stres içerisinde salona doğru ilerlemeye başladım.

Gelelim fasulyenin faydalarına!

"Rüya kızım sen bize içecek birşeyler getir ben Aras ile balkondayım" babamdan gelen ses ile iyice tedirginleşip solana giden ayaklarımı mutfağa doğru çevirdim.

Dolaptan çıkarttığım soğuk limonataları 2 tane bardağa boşaltıp onlarıda bir tepsiye aldım. Daha sonra balkona ilerleyip, karşı karşıya oturmuş babam ve Aras'ın önüne bardakları bırakarak geri çekildim. "Afiyet olsun"

"Saol kızım"

Aras Beyden hiç ses çıkmıyordu. İşte öyle havanı alırlardı aslanım. Benim yanımda havalı havalı kimmiş o çocuk tavırlarını yapmayı biliyordu hadi şimdi de babamın yanında konuşsun.

Balkondan çıkıp odama ilerledim. Biraz telefonumla ilgilenmeye çalışsam da tüm hücrelerim şuan babamla Aras'ın ne konuştuğunu merak ediyordu.

Tam ayağa kalkıp yanlarına gidecekken dış kapının kapanma sesini duyunca Aras'ın gittiğini anladım.

Odamdan çıkıp salondan gelen sesler ile oraya doğru ilerledim. Annem beni görünce "Ben bir su içip geleyim" diyerek yerinden kalktı. Gözlerimle oturmasını işaret etsemde gülüp gitmişti.

Hani Aras senin biricik oğlundu aneyy.

Babamın karşısındaki koltuğa oturup, ona doğru döndüm.

"Baba" diye seslendim son bir cesaret kırıntısı ile. "Efendim kızım"

"Nasılsın" düşünüyormuş gibi yapıp bana döndü. "Kızımın benden ilişkisini sakladığını öğrendim. İyiyim bence"

"Ya baba" diyerek yanına kadar ilerleyip koltukta ona sarıldım. "Amacım cidden saklamak değildi, sadece biraz daha emin olmak istedim"

"Emin değilsen zaten bir ilişkiye başlamazdın kızım. Ben Aras'ı tanıyorum zaten az çok. İyi çocuk. O yönden bir sıkıntı yok ama-" koltukta birbirimize sarılırken sözlerini yarım bırakması ile ona baktım.  "Ama?"

"Bende kız babasıyım sonuçta " dediklerine gülüp, yanağından öptüm ve daha sıkı sarılmaya devam ettim.

"Sen benim ilk aşkımsın unutma baboş" babamda gülüp bana sarıldı.

BAŞA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin