22•BB➺「 Tuzak 」

10.4K 472 224
                                    

Multi: Bölümden bir sahne☘

6K! Hepinize çok teşekkür ederim❣

Keyifli okumalar🧡

*HATIRLATMA*
Birbirimizin gözlerinin içine bakarak öylece kaldığımızda geçen zaman ikimizin de umrunda değildi...
*

Transtan çıkmış gibi silkinerek odadan hızla çıktım. Daha demin ne olmuştu öyle ya?

Lavaboya girip aynadaki tipime baktım.

Parıldayan kahverengi gözler, utançtan domatesle yarışacak gibi duran yanaklar ve beni mal gibi gösteren koca bir gülümseme.

Suyu açıp yüzümü bir kaç kez yıkadım. Akan rimelimide silerek lavabodan çıkıp, salona doğru ilerledim.

Leyla Teyzegil ayakta dikiliyorlardı. Büyük ihtimal artık geç olduğunu söyleyip, evlerine gideceklerdi.

Hem böylesi daha iyi olurdu. Aras'ın yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyordum. Dün birdi, bugün iki!

"Ah! Rüyacığım bizde tam gidiyorduk" samimi bir şekilde gülümsemeye çalıştım.

"Biraz daha kalsaydınız?" Saat gecenin 12'siydi ama yine de siz bilirsiniz hani.

"Yok canım. Çok bile kaldık ama birgün de biz sizi bekleriz. Uzun zaman sonra eski dostumla karşılaşmışım öyle kolay kolay bırakmam"

"İlâhi Leyla" deyip annem, Leyla Teyze uzun uzadıya sarılmıştı. Babam da Harun Amca ile erkekçe sarılıp evden çıkarlarken o sırada kafamda bir el hissettim.

Aras saçlarımı eli ile dağıtarak evden çıkmıştı. Arkasından hareket çeksemde görmeyeceğini biliyordum.

Salak çocuk!

Arkamda ki annemgile "İyi geceler" dileyip odama çıktım. Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp tekrar pijamalarımı giydim.

Odanın ışıklarını söndürüp yatağıma girdim.

Yarın gece başıma gelecek olanlardan habersiz bir şekilde uyumaya başlamıştım bile.

Bugün ki biyoloji sınavından da çıkıp kantinde oturan Peri'nin yanına doğru ilerledim.

Tabi yanına gitmeden kantin görevlisinden 2 tane sıcak çikolatayı almayı unutmadan.

Havalar aşırı derece soğumuştu ve bir kaç gün içerisinde kar yağması bekleniyordu.

Bu soğuk günlerde de sıcak çikolata çok güzel gidiyordu!

Peri'nin yanına gidip sıcak çikolatasını önüne bıraktım. Tabi kendisi birisiyle mesajlaştığı için benim geldiğimi henüz fark edememişti.

Hafif bir öksürmüş gibi yaparak dikkatini üzerime çekmeye çalıştım.

Arkadaşlar bakın çalıştım diyorum!

Artık kendisi kim ile konuşuyorsa beni bir türlü fark etmiyordu.

Bu sefer daha şiddetli bir şekilde öksürdüğümde hızımı alamadığım için tüm kantinin bakışları bana döndü.

Hass. Yine rezil olmuştuk.

Elimi kaldırıp, bağırdım "Sıkıntı yok hâlâ yaşıyorum" tüm bakışlar gülerek önüne döndüğünde bende önüme dönmüştüm.

En sonunda Peri'nin dikkatini çekebildiğime şükredip koluna bir tane yapıştırdım.

"Kimle konuşuyorsun lan iki saattir" önümdeki sıcak çikolatamdan bir yudum aldım. Çok sıcaktı lan bu!

BAŞA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin