Multi: Rüya
Keyifli okumalar❣
❄
"Oha" diye mırıldandı arkamda ki Peri.
Cidden ohaydı ama!
Komiser Peri'nin sesini duyduğunda ona doğru döndü.
"Peri Doğan?" Olayın şoku ile ayağa kalkmıştık.
"Buyurun komiserim" Komiser Bey güldüğünde tedirgince olduğum yerde sallandım.
Tam bu sırada elimdeki telefondan, odayı zil sesi doldurdu. Herkesin bakışı bir anda bana dönünce irkildim.
Yine o mesaj atmıştı.
Derince yutkundum.
+953******
Neden 2 saat 42 dakika 37.. 38.. 39 saniyedir o evden çıkmıyorsun aşkım. Ve o arabasına bindiğin çocuk da kimdi?Ellerim titremeye başlayınca kendimi sakinleşmeye zorladım. Ellerimi yumruk yapıp telefonu sıktım.
1 gündür mesaj atmayınca bıraktı peşimi sanmıştım. Ne kadar da salaktım!
"K-komiserim" komiser bey ne olduğunu anlamış gibi "Kızlar siz benimle gelin, çocuklar sizde oturun burada" dediğinde salondan çıkmıştı. Bende Peri ile arkasından gittim.
Herkesin bizim arkamızdan şaşkınca baktığına emindim.
Komiser Bey kilitli bir kapıyı cebinden çıkarttığı bir anahtarla açıp içeri girdi. Biz de arkasından odaya girdikten sonra tekrar kapıyı kitledi. Tırsmıştım.
Çalışma odasıydı sanırım burası. Büyük bir maşa ve önünde 2 tane tekli koltuk vardı. Masanın başı daki sandalyeye oturup önündeki tekli koltukları gösterdi.
"Oturun kızlar" gösterdiği koltuklara Peri ile oturduk.
"Komi-" Komiser Bey sözümü kesip konuştu.
"İlk önce karakol dışında bana Bilgin Amca de" dediğinde başımla onayladım.
"Bilgin Amca o mesaj attı daha demin" dedim ne diyeceğimi bilmiyordum. Geçen seferki olaydan dolayı korkuyordum. Ya birine zarar verirse?
"Fark ettim kızım şu telefonunu bana ver bakalım" elimdeki telefonu ona uzattım. Telefonum zaten dinlendiği için telefon konuşmasını ve gönderdiği mesajlar onlarada ulaşıyordu.
Kendi telefonundan başka birini -büyük ihtimalle karakolda çalışan polislerden birini- arayıp numara hakkında buldukları her şeyi kendisine göndermelerini istemişti. Daha sonra masanın köşesinde bulunan bilgisayardan bir kaç şey daha yapıp tekrar birini aramıştı. En sonunda "Kapat Ali!" Diye sinirlenince Peri ile ikimizde irkilmiştik.
Derin bir nefes alıp bize döndü.
"Numara yine çalıntı çıktı kızlar"
"Ne olacak peki bu böyle devam edecek mi? Bu her kimse bizi böylece korkutup gidecek mi yani! Bu kız geceleri korkudan uyuyamıyor. Daha geçen sefer odasındayken mesaj attı. Evlerine bile rahat rahat girebiliyor" Diye Peri sinirle konuştuğunda ona döndüm.
Haklıydı!
"Öncelikle sakin ol kızım. Biz elimizden geleni yapıyoruz. Evin çevresindeki kameralardan kim olduğunu bulmaya çalışıyoruz 2 gündür. Zaten şu anda evin çevresine polis arkadaşlarımı yerleştirdim. Mesaj attığına göre buralarda olmalı. Şu durumda en iyisi Rüya'nın o kişiye mesaj atması belki konuşturabilirse yerini ve kim olduğunu tespit edebiliriz" dediğinde olduğum yerde rahatsızca kıpırdandım. Ne yapacaktım? Psikopat birine nasıl mesaj atacaktım?
Bilgin Amca telefonu mu bana verdiğinde "Hadi kızım sen mesaj at bakalım ne cevap verecek"
"Ne yazacağım?" Diye tedirgince sordum.
"Neden kendisine mesaj attığını ve senden ne istediğini sor" dediğinde başımla onayladım.
Gönderilen: +953*******
Benden ne istiyorsun?+953******
Sanırım bunu sana şuan söylemeyeceğim canım. Ama şunu bil ki bu işe sakın polisleri karıştırma. Yoksa biliyorsun ki geçen seferki yarım bıraktığım işi bu sefer tamamlarım ve inan bu iş köpeğinle kalmaz.Gözlerim bulanık görmeye başladığında ağlamama az kaldığını anladım. Mesajı direk Bilgin Amca'ya gösterdim. Tabi kide onu dinlemeyecek bu işe Polisleride sokacaktım!
"Merak etme kızım bu işin peşini bırakmayacağız" dediğinde başımı salladım. Daha sonra Bilgin Amca sandalyesinden kalkıp gülerek kapının yanına sessizce ilerledi.
"Bakın şimdi" dediğinde Peri ile onu izliyorduk. Kapının kilidini yavaşça çevirip, bir anda kapıyı açınca üst üste dizilmiş Hande, Efe, Aras ve Eymen bir anda üst üste yere düşecekken Aras hızlı refleksi sayesinde kendini hemen sağ tarafa atıp diğerlerinin düşmesini sağladı.
Peri ile bu olaya kahkaha attık.
"Gençler ben size kapı dinlememeyi öğretmedim mi?" Deyip gülmüştü Bilgin Amca.
Efe en altta onun üstünde Eymen ve en üstte Hande olacak şekilde düşmüşlerdi ve yerdeki pozisyonları cidden kahkaha arttıracak cinstendi.
"Eymen olum çek şu toynaklarını ağzımdan" diye Efe bağırdığında Eymen'in sağ ayağı ağzında olduğu için sesi boğuk çıkmıştı.
Yavaşça herkes ayağa kalktığında bizde odadan çıkmak için ayaklanmıştık.
Herkes odadan çıktığında tam bende çıkcakken Aras kolumu tutup beni durdurmuştu.
"Neler oluyor Rüya. Bilgin Amca ile nerden tanışıyorsunuz?" Gülümsemeye çalıştım şüpheli bir hareketimde bana inanmayacağı belliydi.
"Bir şey olduğu yok Aras. Bilgin Amca ile de karakolda tanıştık. Peri ile bir kavgaya şahit olmuştuk ifademizi almak için çağırmışlardı."
Bu numarama da inanmazsa başka bir şeye inanmazdı!
"İfadeni aldığı için mi ağladın Rüya. Hiç inandırıcı değilsin güzelim"
"Ağlamadım ki ben" dedim burnumu çekerek. Cidden ağlamamıştım demi?
"Gözlerin kıpkırmızı ve burnunda öyle" deyip burnumun ucuna vurmuştu parmağıyla.
"Neden ağladın Rüya. Salonda gelen o mesajda neydi?" Yatıştırıcı ses tonu ile konuşuyordu ve o kadar iti geliyordu ki her an ayaklarına kapanıp 'lütfen artık böyle konuş' dememe az kalmıştı.
"Hiçbir şey Aras lütfen ısrar etme" yanıma biraz daha yaklaşıp dibine kadar geldi.
Alnını alnıma yaslayıp biraz öyle kaldı. Arkadaşlar nefesi neremizden alıyorduk?
"Benden bir şey saklamanı sevmiyorum" diye konuştu. Nefesi yüzüme vuruyordu her konuştuğunda ve kaskatı kesilmiştim.
"Saklamak zorundayım" ikimizde gözlerimizi kapatmış alınlarımızı birbirine yaslıyorduk. Ah! Birisi gelip bizi böyle gördüğünde ne açıklama yapacağımızı bilmiyordum.
"Değilsin!" Dedi sinirli çıkan sesi ile
"Öyleyim" dedim sol gözümden bir yaş yanağıma doğru süzülürken.
"Özür dilerim" demiştim son bir nefes.
❄
Bölüm nasıldı sizce?
Bilinmeyen numara hakkındaki düşünceleriniz?
Vote ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Teen Fiction© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...