Multi: Aras😻
Bu bölümü bir önceki bölümde yorumları ile çoşturan;
misheficentt
sd_nz_tprk_10
wrp123wrp 'e ithafen❣Keyifli okumalar❤
❄
Peri'den Devam;
Aradan geçen saatler ile iyice tedirgin oluyordum. Saat sabaha karşı 3'e geliyordu ve ben bu saate kadar Rüya'dan hâlâ haber alamamıştım.
Sıkıntıyla nefesimi üfleyip, daha önceden rehberime kaydettiğim Bilgin Amca'nın numarasını tuşladım.
Telefon bir kaç kez daha çaldığında, oturduğum yatağından kalktım. Pencereye doğru ilerlediğimde havanın hâlâ kapkaranlık olduğunu gördüm.
"Buyrun?" en sonunda Bilgim Amca'nın sesini duyduğunda derin bir nefes aldım.
"Bilgin Amca Peri ben" dedim kendimi tanıtma amaçlı. Büyük ihtimal numaram kayıtlı değildi.
"Buyur kızım" perdeyle oynamayı bırakıp, kendimi telefona yönlendirdim.
"Rüya'dan bir haber alamadım da acaba neler oldu diye soracaktım Bilgin Amca. Rüya'yı aradım ancak telefonu kapalıydı"
Bilgin Amca'nın hattan hışırtı sesleri geldiğinde onu dinlemeye çalıştım.
"Kızım 4 saat önce bizim işimiz bitti. Zanlıyı da yakalamıştık"
"Peki Rüya nerede? Bir bilginiz var mı?" Demiştim içime düşen sıkıntıyla.
"Bekle kızım ben bizim oğlanlara sorayım onlar bilir tekrar sana dönerim" dediğinde
"Tamam" deyip telefonu kapatmıştım.
Ben bu kıza işi bitince direk benim yanıma gelmesini söylemiştim ki beni tanıyorsa buraya gelmediğinde ona yapacağım türlü işkenceleri bilirdi.
Bilgin Amca beni aradığında hızla aramayı cevapladım.
"Bir haber aldın mı Bilgin Amca" sıkıntılı sesi ile konuştuğunda içime bir şüphe düşmüştü.
"Kızım bizimkiler Rüya'yı taksiye binerken görmüşler en son. Eve geldiğini düşünüyorlar"
"Ben kaç saattir dışarıya bakıyorum Bilgin Amca Rüya buraya hiç gelmedi" neler olduğunu kestiremiyordum.
"Bir dakika bekle kızım. Karakolda ki bir kaç kişiden Rüya'nın boynuna takmış olduğumuz mikrofondan en son neler konuşulduğunu isteyeceğim" dediğinde bende tekrar yatağıma oturdum.
Tek dileğim şu geceyi sorunsuz atlatmaktı ve şuan Rüya'nın en kötü dışarıda hava almak için gezdiğini düşünmekti.
Aradan geçen yarım saat ile iyice tedirgin oldum. Bilgin Amca arayacağım diyordu ama hâlâ aramamıştı.
Bu sefer onu beklemeden ben aradığımda "Bilgin Amca ne olmuş ulaşabildiniz mi Rüya'ya" demiştim telefon açılır açılmaz.
"Peri,kızım"
"Ne oldu Bilgin Amca bir haber yok mu?" Diye sordum tekrardan.
"Kızım tuzağa düştük! Rüya'yı kaçırmışlar!" Sendeleyen ayaklarım bir anlık beni taşıyamadığında, olduğum yere düştüm.
"Ne?"
•
Efe'den Devam;
Karnımın felaket halde guruldamasıyla tatlı uykumdan uyandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Jugendliteratur© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...