İşte bölümlerdir beklediğiniz o sahne ile geldim kckddksk
Bu bölümü HandenurKaya3 'e ithaf ediyorum. Seviliyorsun❤
Diğer bölüm ithafı için buraya yorum bırakabilirsiniz🌸
•
Uğuldayan kulaklarım ve ağrısından öleceğime emin olduğum ayak bileğim ile kapattığım gözlerimi zorlukla açtım. Kararan hava ile olanlar aklıma geldiğinde, yerimde doğrulmaya çalıştım.
Ayak bileğime giren ani sancı ile tekrar kalktığım yere oturdum.
Hava oldukça soğumuş, donmak üzereydim. Buna rağmen son bir gayret ile ayağa kalkmış, sağ ayağımın üzerine basmayarak ilerlemeye çalışıyordum.
Bir kaç adımdan sonrasında iyice yorulduğum da, en iyi fikrin burada oturarak bizimkilerin beni bulmasını beklemek olduğuna kanaat getirdim.
Başımı yan tarafımda bulunan ağacın gövdesine yasladığımda, ayak bileğimin acısını unutturacak bir şeyler düşünmeye başladım.
Gözlerimi kapattığım gibi zihnime Aras ile öpüştüğüm sahne düşünce hemen gözlerimi açtım.
Birde bu konu vardı değil mi?
Başımı yaslamaya devam ederek o anı düşündüm. İlk ben öpmüştüm değil mi?
Gitti namus.
Acaba Aras pişman olmuş muydu?
Ya bugün bana "Ben seni kardeşim olarak görüyorum" diyecekti de ben ondan kaçtığım için diyemediyse?
Kafamı yasladığım gövdeye sert bir şekilde vurdum.
Salaktım ben.
Ya artık aramız eskisi gibi olmazsa?
Ben ne yapayım canım o da sonradan öpmeseydi o zaman.
Gözüme tutulan ışık ile düşüncelerimden sıyrıldığımda karşıdan gelenleri çözmeye çalıştım.
İnşallah dağ ayısı değildir.
"Amirim şahsı bulduk, yakınlarına haber veriyorum ben"
Gözlerimi kısarak gelenlere baktığımda arama ekibinin olduğunu anladım.
Sağlıkçı olduğunu öğrendiğim birisi koşarak yanıma gelmiş, durumuma bakmıştı.
Ayak bileğimdeki ağrıyı ve başımdaki şişliği söyleyip o esnada acısını azaltacak bir kaç krem sürmüştü. Daha sonra beni arabaya bindirip otelin olduğu bölgeye getirmişlerdi.
Arabadan yavaş yavaş indiğimde, üzerime atlayan Peri ile geriye doğru sendeledim.
"Salak sen nereye kayboldun 2 dakika da " Peri'nin göz yaşları omzumu ıslattığında kollarımı beline dolayıp, bende ona sarıldım.
"Kaymayı mı biliyorum kızım ben" gülerek konuşmam ile geri çekilmiş, kızarmış gözleri ile bana bakmıştı.
Peri ile tekrar sarılmış daha sonra da diğerleri ile kucaklaşmıştım ve Efe bana üzüntüsünden 6 saattir aç olduğunu söylemişti.
Cidden fazla üzülmüş olmalıydı.
Çevrede ki eksiklik ile gözlerim etrafta gezindiğin de Aras'ın olmadığını fark ettim.
Eymen durumu anlamış olacak ki " O da gelir şimdi, arama ekipleri ile seni arıyordu"
Eymen'in sözü daha bitmeden, arka taraftan Aras'tan gelen ses ile hepimiz oraya döndük. "Rüya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Teen Fiction© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...