33•BB➺「 Yorgunluk 」

9.6K 524 111
                                    

Multi: Aras Aşqum❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multi: Aras Aşqum❤

Uzun zaman sonra merhabaaaa❣ fazla uzatmadan direk bölüme geçin bence 😂

10K'ya adım adım adım.👣👣

Keyifli okumalar🍃

"Baba.." diye mırıldandım, kelimeler boğazımda düğüm düğüm olurken. "Ben.."

"Kızım.. çok yoruldun" diye devraldı annem babamın sözlerini.

"İyiyim anne ben." Elimde ki kaşığı artık sıkmaktan yorulup masaya bıraktım. "Gerçekten iyiyim"

"Rüya, kızım. İtiraz istemiyorum" görüş açım hafiften bulanık olmaya başladığın da "Size afiyet olsun" diyerek masadan kalktım.

Hole girip odama doğru ilerlerken oldukça durgundum. Bu durgunluğum 2 hafta boyunca arkadaşlarımdan uzak kalmam değildi. Biliyordum yine iletişim halinde olurduk. Ancak ailemin beni hâlâ iyileşememiş olarak görmesi.. kendime yediremiyordum. Onların üzülmemesi için elimden geleni yapmıştım şu zamana kadar. Hoş babamın dediği gibi ruhen bir bitkinliğim de yoktu aksine varsa bile, beni gönderecekleri rehabilitasyon merkezi gibi olan yerde kendimi daha kötü hissedecektim.

Arkadaşlarımın varlığı her daim beni mutlu ederdi.

Peri mesela.. Onunla yaptığımız çılgınlıkları, o kampta yapacağımız şeylere değişmezdim.

Hande.. Çok kısa bir zaman olmuştu tanışalı. Gerçi tanışmamız bile oldukça tuhaftı. O gün beni Oğuz'dan kurtarmıştı. Kahramanımdı o benim. Bu düşünceme küçük bir kahkaha atıp, koridorun sonundaki odama geldiğimi anlayıp kapıyı araladım.

Ya da Aras.. aklıma ismi gelmesi ile istemsizce gülümsedim. Tanışalı çok olmasa da onunla da çok fazla şey yaşamıştım. Her anım da yanımda olmuştu. O ilk AVM'de tanışmamız, ertesi gününde okulda karşılaşmamız ve ona söylediğim sahte isimle bana seslenmesi. Şehriban.. sesli bir şekilde güldüm bu sefer. Batu ile yemek yerken aniden mekana gelmesi ve ardından beni oradan götürmesi. Batu ile yaşadığım o iğrenç olaydan sonra beni kurtarıp hastaneye götürmesi ve benim başımda beklemesi..

Tüm anılar aklıma geldiğinde, kendimi odamdaki yatağa bırakarak düşünmeye devam ettim.

Odasını bana temizletmesi ve temizlediğim yetmezmiş gibi bir de bana kurabiye yaptırması. Bu sefer sinirle kaşlarımı çattım. Hamal gibi çalıştırmıştı o gün beni.

Aklıma birden Cenk Abi'nin evinde bana sarılışı geldi. Sıkıca.

Her şeyi zihnimdeydi. Bakışı, gülüşü, sarılışı, dokunuşu, alaylı sözleri, küçük dağları ben yarattım havaları.

BAŞA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin