Multi: Çalışmayı yapan @zeyzeyderler222 okuyucuma çook teşekkürler! Bayıldım ♥️
Kütüphanelerine ve okuma listelerine ekleyen kişilere de çok teşekkürler. Özellikle de okuma listelerinizin isimlerii! Seviyorum sizi❤
Keyifli Okumalar🌿
"Aras'ı biraz olsun tanıdıysan, başkalarının sözlerini dinleyen biri değil de kendi kafasına göre yaşayan biri olduğunu anlamışsındır. Yani ben her ne kadar Aras'a senin ile alâkalı konular konuşsam da beni takacağını pek sanmam" diye konuşmaya çalıştım. Her ne kadar bu durumda ne yapacağımı bilmesem de karşımdaki kişinin de üzülmesini istemiyordum.
Karar verilerek aşık olunmazdı. Bir insandan ne zaman ve nerede hoşlanacağın da belli değildi. Dakikalık hatta belki saniyelik bir olaydı. Ve benim hiç aşık olmadığımı göz önüne alırsak bunları söylemem bile oldukça şaşırtıcıydı.
"Biliyorum. Ancak bir kez denesek? Yemin ediyorum bana bir şans vermezse ısrar etmeyeceğim." Gözlerim karşımda ki kızı iyice inceledi. Herhangi kötü diyebileceğim bir özelliği bile yoktu. Okula başlayalı yaklaşık 3 ay olmasına rağmen hakkında kötü bir şey de kulağıma gelmemişti.
İçimden gelen bir ses her ne kadar kabul etme diye söylense de bencil davranamazdım.
"Peki" diyerek kabullendim en sonunda. Sonuçta yakın arkadaşım olan Aras'ın mutluluğu için yardım etmem gerekiyordu değil mi?
•
"Salaksın sen!" Suratıma doğru çemkiren Peri'ye ters bir bakış attım.
"Teşekkür ederim bu güzel iltifatın (!) için" bir önceki olaydan sonra kantinde bulduğumuz boş masaların birinde oturuyorduk Peri ile.
"Lan ne demek yardım etmek! Daha kız ne halt onu bilmiyoruz sen gelmişsin 'Timim bin sini yirdim idirim" diyorsun. Ya belki kız yollunun teki de Aras bunu istemediği için sırf sana masum rolü yaparak seni piyon olarak kullanıyorsa, ya da bu kız Aras'ı takıntı haline getirmişte seni kullanarak onu elde edecekse? Sen bu saflıkla iyi yaşamışsın kızım!"
"E yok artık!" Diye sitemimi belli edercesine yüksek sesle konuştum.
Ebesinin nikahı ama! Film mi çekiyoruz amk?
"Böyle şeylerde nerden aklına geliyor inan bilmiyorum Peri. Haftaya yılbaşı var sen onu falan düşünsene" konuyu değiştirmemle ilgisi hemen yılbaşı konusuna gitmiş, heyecanla elini çırpmıştı.
"Ben o işi hallettim bile!" Kaşlarım sorarcasına çatıldığın da, Peri'ye ters bir bakış attım.
"Hayırdır?"
"Bizimkilerle konuştum. Yılbaşında kopucaz!"
Peri'nin dilinde kopmak sanırım evde oturup O Ses Türkiye izlemek yerine aksiyon filmi izlemekti sanırım.
Olsun filmde izlerdik biz. Canımız sıkılmasın da.
"Filmin konusunu seçtin mi bari?" Diye umursamaz bir şekilde konuştum. O seçmeseydi ben yine komedi filmi seçerdim.
"Kızım ne filmi ya, kopucaz diyorum. Eymen ile konuştum, bir klüpte ya da onların evinde toplanırmışız büyük ihtimal"
"Eymen ile konuştun?" Peki bu tüm olacaklardan annemin haberi var mıydı?
Hiç sanmıyorum!
"Ee şey.. öyle konuşuyorduk biz de yılbaşı yaklaşınca şey ettik."
"Tabi tabi" diye mırıldandım. "Kim bilir daha nasıl ve neler konuştunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Teen Fiction© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...